Takk, takk alle sammen

Ble ikke den vi snakka om på søndag nei, men nesten litt ironisk at jeg kom over denne dagen etter vel?
Det er en '87 modell, men tror egentlig dette karoseriet kom i '88 så det var nok en av de første som ble solgt. Offisielle tall i Japan på motoren er vel 165ps/6400rpm og 21kg*m/4400rpm så vidt jeg vet. Motoren er orginal, men luftfilter og eksos er bytta, så kanskje ca.170hk og 210nm?, men jeg vet ikke sikkert... Funker ihvertfall bedre enn Poloen!

Speeder skrev:Hehe. Gratiss med artig leketøySkulle veldig gjerne gjort det, men må nok i bryllup den dagen... (min søster)
Hva med en tur østover til stagedrive også? Må jo passe denne bilen ypperlig.
Anders gullstein skrev:En absolutt kul nr. 2 bil dette. Track-day bil for den del med noen gateslicksGateslicks? Hvorfor det? Det fulgte da med ordentlige slicks, og Rolla'en har jo plass til ekstra felgsett baki!

Jan-Erik skrev:Gratulerer Morten, da ble det Corolla på deg, enn om ikke den jeg trodde. Hvilken årsmodell, samt hvor mye gamp er det i den tror du? Så iallfall ut som det hvor gjort ganske mye med den
Ble ikke den vi snakka om på søndag nei, men nesten litt ironisk at jeg kom over denne dagen etter vel?

Det er en '87 modell, men tror egentlig dette karoseriet kom i '88 så det var nok en av de første som ble solgt. Offisielle tall i Japan på motoren er vel 165ps/6400rpm og 21kg*m/4400rpm så vidt jeg vet. Motoren er orginal, men luftfilter og eksos er bytta, så kanskje ca.170hk og 210nm?, men jeg vet ikke sikkert... Funker ihvertfall bedre enn Poloen!

Jan-Erik skrev:Da blir Polo'n sendt til vraking eller...?Den er litt for bra til å hugges... blir vel å levere skilter i første omgang...

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z