TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høstvær pÃ¥ sitt beste i dag = bilder av bilen!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #63083  av Dalan

Småforkjøla og hjemme fra jobben som jeg er, så fant jeg ut at jeg skulle tukle litt med et kamera i dag, og kjøre en tur for å ta noen bilder.. :)
Fant også igjen en gammel versjon av Paint Shop Pro, så det kaan hende at noen av de er litt småfikset på.. :P

Here goes

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

I sitt rette element? ;)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

-edit- Jeg må kjøpe det senkesettet av Morten ser jeg.. :P

#63084  av DannyBoy

Fine bilder i en ellers så fin høst-dag så det ut til :wink:

Er sjuk jeg også, hvis det er noen trøst :( :D

#63090  av GT4 CS

Meget bra fotografert :D

#63091  av PÃ¥l

Virkelig nydelig bil du har der! fikk nesten tårer i øynene når jeg så de nydelige formene til MR2 MK2, i sitt rette element :) Creds til deg!

#63101  av cameleon

Yep, kjempefine bilder :wink:

#63105  av spkstrp

nr 6 nedenfra! nydelig :) (selv om bilen kanskje "forsvant" litt ;) )

#63113  av Erlend

Ah! Herlige MR2-bilder! Digga alle jeg, bortsett fra de tatt fra froskeperspektiv, for da ser bilen så mye høyere ut :( Spesielt bra de i svingen med fareskiltet, og det med bilen ovenfra..veldig pen bil du har!!

#63117  av _speedy

Tøffe bilder å tøff bil! Felgene passet liksom så bra til bilen... :D

#63206  av sindrejl

meget pene bilder.. MEN jeg anbefaler en senking ;);) ;)

#63207  av Anders gullstein

Likte spesielt godt bildene 6, 7 og 8 (fra toppen og ned). Fin høst effekt, samt at fareskiltet om skarp sving passer MR2 godt :) . MR2 i sitt rette element

#63355  av Dalan

Takk for kompliment, ble ganske fornøyd med bildene selv - og er mer enn fornøyd med bilen! :D

Og ja sindre; den skal senkes! :wink: