TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kanskje ny bil...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #62806  av Morten

He, he... er litt gira nå! 8)

Som noen sikkert har fått med seg har jeg en stund snakka om hvor lei jeg er av min bil nr.2, Polo'n. Det har nå gått så langt at jeg, på impuls, skal sette meg på nattoget østover så jeg kan titte på, og sannsynligvis kjøpe, "ny" bil i morra 8)

Skal ikke røpe så mye før ting eventuelt er i boks, men det er en bil jeg tror jeg kan ha det mye moro med de gangene jeg ikke kan bruke LilleGul... :mrgreen: og som samtidig er litt fornuftig... :wink:

Oppdatering kommer.....

#62808  av ST205RR

det lukter bakhjulstrekker her morten :D :D

er det samme type som du var litt gira på sist ??

#62880  av Amund

hmm, og det er yota?

AE86 :?:

#62884  av funkes

Skal du helt øst til østfold? :)

#63003  av Morten

Da er jeg tilbake med "ny" bil :mrgreen:

Det var endel mer som må/bør gjøres enn jeg så for meg før jeg reiste bortover, men jeg hoppa i det og kjøpte fordet jeg :wink:

Må nok skuffe noen litt, det er hverken AE86 eller bakhjulstrekk. Har titta endel på/etter disse, men følte selv at det som er å få tak i er for dyrt..

Tilbake til saken: bilen jeg har kjøpt er en AE92 som er lettere modifisert med 4AGZE motor, kasse, drivaksler og bremser fra en Levin (pluss scoopet på panseret.. :roll: ). I tillegg er det Mungoose eksos, JR(?)-filter, 94xli front fanger, KYB-dempere som er 20% stivere enn orginalt og Fensport -35mm (30% stivere) fjører rundt om.

Synes bilen har potensial og må innrømme at under turen over fjellet i går ble gliset større og større underveis :wink: :mrgreen:

Ble forresten kjøpt i Horten av en kar med flere morsomme prosjekt på gang (blant annet MR2 med 3.gen 3SGTE og en '82 Starlet med Celica 1600 motor :wink: ). Tipsa ham om forumet her og regner med han stikker innom snart.

Bilder kommer...

#63016  av _speedy

Grattis me ny bil! 8)

#63018  av Dalan

Grattis, den hørtes morsom ut! :twisted:

#63027  av Ninjamannen78

Grattis, hørtes kul ut. Få se no bilder da..

#63035  av Morten

Hmm. prøve "auto-rezizefunksjonen" det var snakk om her...

Fått bestillt skilta nå, de skal være klare til henting klokka 14 på fredag.

Edit: Funka fint det! :D Trykk på bildet hvis dere vil ha det større :wink:
Vedlegg
100_0011v2.JPG
100_0011v2.JPG (339.46 kiB) Vist 199 ganger
100_0009v2.JPG
100_0009v2.JPG (319.93 kiB) Vist 214 ganger

#63037  av Kjelliken

:D slit an med ny morro bil den der er nok morro og kjøre med 4agz maskin vil jeg tro.. :wink:

#63045  av ST205RR

kuult :twisted:

#63046  av Speeder

Hehe. Gratiss med artig leketøy 8)

Hva med en tur østover til stagedrive også? Må jo passe denne bilen ypperlig. Vil du ut med cirka pris?

Tore

#63048  av vegar85

grattis. fint å ha to biler.

#63069  av Anders gullstein

En absolutt kul nr. 2 bil dette. Track-day bil for den del med noen gateslicks :)

#63075  av jan-erik

Gratulerer Morten, da ble det Corolla på deg, enn om ikke den jeg trodde. Hvilken årsmodell, samt hvor mye gamp er det i den tror du? Så iallfall ut som det hvor gjort ganske mye med den :-)

Da blir Polo'n sendt til vraking eller...?