TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Paps :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#62655  av MR2turbo

Gatulerer så masse til dere jeg og ;)
Blir nok en stund til jeg får noen å kjøpe bilbane til... ;)

#62660  av angrykid

gratulerer til dere alle tre. :-D storslagent å se neste gen ts-ogn'ere bli til.. :-D dere får holde oss oppdatert med noen bilder i ny og ne, når dem vokser til litt og blir større å får egne småbiler å farte rundt i.. :D

#62675  av Tor

Blir sikkert noen supre Toyota Fans.

#62683  av Remi

Grattis da :D fikk faen mæ løst på bilbane. ikke at æ gidd og skaffe mæ unge for det det blir i allefall en dyr bilbane på sikt :lol: kansje æ sku dra og handle til helga. noen som vet om va som er inn på "bilbane fronten" :wink:

#62698  av Ã¸xseth

Gratulerer, nå blir det sikkert snart noen nye medlemer i den yngre generasjonen også :D

#62718  av bose

Grattis til alle sammen ja :D
min kjære bror (stokness på forumet) klarte å bli far for et par år siden. det er derfor han ikke har mr2 lenger......
MEN når de er på besøk så pleier hu å peke på mr2n å si "SE! tøff bil!" :D

@lpher skrev:Neste gen. TS-OGN'ere detta vet dere! :D

@lpher
godt poeng ;)

#62746  av Kjelliken

:D må jo bare gratulere sinden jeg dumplet innom liksom på en måte. Regner med de to krabatene blir skikkelig Toyota sportsbil elskere og kommer sikkert til og hate fotball... når de blir gammel nok så klart alle liker vel fotbal til de er vel fem tenker jeg heheh. :roll:

#62768  av Magne

Gratulerer gutter!

Godt med arvtakere... neste gen. TS-OGN! :)

Blir mye bil på disse krabatene kan jeg tenke meg... hehe

#62798  av DannyBoy

Gratulerer til alle 3 ja!

Gleder meg litt til å bli pappa jeg også, men blir vel ikke med det første... :)

#62903  av chris

grattis til alle nybakte fedre her !!

markus: det skjer fortere enn du aner :P

#62945  av TurboKnut

Ett lite tips til dere andre som har blitt nybakte fedre: :lol:

Når småen ikke vil sove og bare griner, så fant jeg ut at om jeg monterte opp støvsugeren ved siden av senga og starter denne, så sovner knotten etter kort-kort tid.
Lyden er så monoton at den virker søvndyssene (omtrent som når man er ute og flyr - da sovner jo halvparten av passasjerene).
Dette fungerer utmerket hos oss, og det er aldri noe problem med å få "påsan" til å sove. Når han våkner midt på natta, så starter vi bare støvsugeren i 2 minutter og så sovner både han og kjerringa...

Jeg tror dette kalles "Sleep by Siemens" på fagspråket.

(Jeg har en tysk kamerat som foreslo at jeg heller skulle kjøpe en bil å ha på soverommet - da kunne jeg få ENDA mer glede av å ha barn.. Da skulle det hete "Sleep by Supra" - og det er jo et knakende godt forslag)

#62993  av MR2turbo

chris skrev:grattis til alle nybakte fedre her !!

markus: det skjer fortere enn du aner :P
hehe... tja... hmmmm.... FÃ¥r bare ta det som det kommer... :P
Men skal ikke planlegge noe enda, da ;)

#63024  av Qee

slenger meg i rekka av gratulanter, det blir sikkert fostret opp enda en bil entusiast :D