TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt av en dom

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #61824  av Mr2 Mk2

Han tynte vel ferrarien det den var god for og LITT til :lol:
Må si politiet overdramatiserer "littegrann",sinnsyke 150 i en evig lang tunnel rett frem.Joa det ble en bot og lappen røk i 16mnd.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=245822

Jeg kjenner IKKE en som hadde 230 på speedoet i den tunnellen,lurer på hva som hadde skjedd om han hadde blitt tatt for det.Selvom han ikke gjorde det :roll:

#61828  av chris

150 er jo "helt hinsides, nesten utenkelige hastigheter" i politi og media sammenheng.. eneste jeg har å si til de er wake up and smell the coffey
 #61829  av cameleon

Jostein skrev:Han tynte vel ferrarien det den var god for og LITT til :lol:
Må si politiet overdramatiserer "littegrann",sinnsyke 150 i en evig lang tunnel rett frem.Joa det ble en bot og lappen røk i 16mnd.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=245822

Jeg kjenner IKKE en som hadde 230 på speedoet i den tunnellen,lurer på hva som hadde skjedd om han hadde blitt tatt for det.Selvom han ikke gjorde det :roll:
Media er i alle fall flink til å ta i litt når det kommer til ordvalg. 150km er jo ikke råkjøring. kjører jo bare 20km/h senere når jeg skal til båten hver dag jeg også :P

#61872  av sindrejl

tror vel egentlig hele greia var at han kjørte ferrarri... teit

#61887  av tojo

Litt off topic! :( Jeg kjenner (godt) en som mistet lappen i 6mnd. for å ha kjørt i 123 i en 80sone.Litt småkjipt :cry: (han gikk glipp av Suprasommeren!)

#61911  av Anders gullstein

Det som er litt artig er at han har sikkert minst 150 til å gå på i fart :wink:

#62106  av Kjelliken

chris skrev:150 er jo "helt hinsides, nesten utenkelige hastigheter" i politi og media sammenheng.. eneste jeg har å si til de er wake up and smell the coffey
:? kaffe lukter jo godt men smaker jo drit.. ikke det at jeg vet hva drit smaker men kan umulig være no godt.. for drit lukter jo tross alt drit....
Ikke det altså rumpeluk lukter jo ikke noe godt ( rumpelukt alias kina kuker alias chees doodels) smaker jo faktisk godt inemellom.. så lukt kan vel egentlig misforstås veldig. men at politet og media bør våkne er jo iallefall sant.. 8)

men dette var vel lit vel off topic.. LOL :lol:

Nei 150 hva er det for noe jem mener og huske første natten jeg hadde min bil var vel nålen og lurte på vel 240 men så er jo bilen impotert fra sveits og det var en lang kjøretur hjemm..... :? :roll: :twisted:

#62111  av Amund

Kjelliken skrev:
chris skrev:150 er jo "helt hinsides, nesten utenkelige hastigheter" i politi og media sammenheng.. eneste jeg har å si til de er wake up and smell the coffey
:? kaffe lukter jo godt men smaker jo drit.. ikke det at jeg vet hva drit smaker men kan umulig være no godt.. for drit lukter jo tross alt drit....
Ikke det altså rumpeluk lukter jo ikke noe godt ( rumpelukt alias kina kuker alias chees doodels) smaker jo faktisk godt inemellom.. så lukt kan vel egentlig misforstås veldig. men at politet og media bør våkne er jo iallefall sant.. 8)

men dette var vel lit vel off topic.. LOL :lol:

Nei 150 hva er det for noe jem mener og huske første natten jeg hadde min bil var vel nålen og lurte på vel 240 men så er jo bilen impotert fra sveits og det var en lang kjøretur hjemm..... :? :roll: :twisted:
*kremt*

#62275  av doffy

psh... bilen min må løses i 150 :P