TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Widebody Celica (ST182) - Observert i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #61147  av @lpher

Var innom en dude med en ST182 på jobb hos meg idag..og ville ha forslag til anlegg...akkurat det fikk han :D Men jeg ble med ut å titta på bilen hans...nyinnkjøpt...1990 modell...tysk-import....koksgrå metallic...og WIDEBODY?!!

Trodde ikke vi fikk widebody ST182'er i mainland europe jeg? :D

@lpher

#61200  av sindrejl

tøft!

#61209  av CelicaTurbo

hm, snodig gitt.. jeg trodde ikke det eksisterte med ratt på rett side heller?

#61260  av @lpher

CelicaTurbo skrev:hm, snodig gitt.. jeg trodde ikke det eksisterte med ratt på rett side heller?
Me neither :D Men rattet ER definitivt på rett side i denne ihvertfall :D Noen som har noen forslag? :)

@lpher

#61270  av jan-erik

Bilder....?

#61311  av @lpher

jan-erik skrev:Bilder....?
Vi får se om han A) Dukker opp her selv...og legger ut bilder :) ...eller B) Han kommer innom på jobb hos meg å skal handle og jeg tar bildene selv :D

@lpher

#61344  av jan-erik

@lpher skrev:
Vi får se om han A) Dukker opp her selv...og legger ut bilder :) ...eller B) Han kommer innom på jobb hos meg å skal handle og jeg tar bildene selv :D

@lpher
eller C) finnes det et bilde av samme type bil med rattet på gærne siden?

#61618  av chris

@lpher skrev:

@lpher
Satse på at han kommer innom etter 11.oktober da, så får jeg se den jeg også :D

#61862  av @lpher

jan-erik skrev:
@lpher skrev:

@lpher
eller C) finnes det et bilde av samme type bil med rattet på gærne siden?
Mja...den ser rett og slett ut som en GT4...men med GTi frontfanger og panser....hmmm....come to think of it...det var muligens originale GT4 felger på den....de lignet fælt ihvertfall....

Må definitivt se litt nærmere på den bilen :)

@lpher

#61863  av @lpher

chris skrev:
Yepp...ikke lenge til nå :) But....we need you now! :D

@lpher

#61953  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
Yepp...ikke lenge til nå :) But....we need you now! :D

@lpher
Skal komme og rydde opp jeg vettu ;) drøye tre uker igjen ;)

#62015  av @lpher

chris skrev:
LOL :D Neida...need'nt worry...jeg skal få gutta boys til å rydde plass til du kommer jeg :)

@lpher

#62119  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
LOL :D Neida...need'nt worry...jeg skal få gutta boys til å rydde plass til du kommer jeg :)

@lpher
må ikke rydde for mye da, må jo ha noe å gjøre jeg også ;)

#97700  av Paulsen86

heeey!

tror jeg har den widebody dere snakker om.. ikke jeg som har vært på verkstedet da.. men oppdaget at min min var mye breiere enn en kamerat sin samme bil.. bare i 92mod da.
syntes skikkelig tydelig.. jeg har 235 dekk, og han har 215.. så nesten ut som om han hadde breiere dekk enn meg.. så stilte vi bilene ved siden av hverandre.. min var jo helt sinnsykt mye breiere! hehe!!

se også på fangeren min.. er dette en orginal GTi fanger? har aldri sett den på en annen celica før..
++ at jeg har 129kW, 175 hk.. er registrert med 129kw liksom. står i vognkortet.. vet ikke hva som er gjort jeg!!?

kanskje dere vet om dette?
den er fra Belgia
Vedlegg
DSCF1091.JPG
DSCF1091.JPG (140.69 kiB) Vist 805 ganger

#97728  av sw20

hehe.... finnes 12 i landet meiner e på....
skulle til å kjøpe meg en noen måneder før e fant mr2en min....

e vel samme sjermer som csen tror e......