TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En fet, men totalt ubrukelig trÃ¥d!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6068  av chris

Prøvd å oversette det som står på den skjorta el? Er dårlig i japansk jeg :D

Anyway, om det er flere som skal ha etc så må det jo gå an å finne en person og adresse i sverige? NOEN må jo kjenne noen i sverige vel? :P Og så er det bare å sende videre hit, eller hente selv? Litt slitsomt for EN t-skjorte, men om flere skal kjøpe..

#6109  av Erlend

Er jo en idè det...når jeg tenker meg om så kjenner jeg noen med adresse Sverige. *Planlegge*

#6120  av Christian

En kamerat av meg har faren sin i sverige....

#6135  av Erlend

Skal snakke med noen jeg, så poster jeg noe her slik at de som vil kan bestille sammen med meg. Ok? :D

#6142  av jumbo

Høres bra ut, det!

Tror ikke jeg er interessert i annet enn MR2-motivet, men dersom vi får tak i det, må jeg nok ha en eller to, ja! :D

#6168  av chris

Var nok bare MR2 motivet som var interessant ja. Ville tatt seg litt teit ut å kjøre rundt i en MR2 med ei t-skjorte som det står Subaru på... Bilde

#6195  av Erlend

Hm...som dere ser er dessverre MR2-skjorta utsolgt, hence den ubrukelige posten (samt at man måtte bestille fra Sverige). Men se på Supra-skjorta, rimelig fet den og, ikke sant? Tenkte på den jeg, blir vel nest best i forhold til MR2-skjorta....

Subaru er ikke tingen iallefall, hvis noen vil ha den får de bestille sjæl :twisted:

#6203  av chris

Vel.. jeg tror ikke jeg vil ha en Supra t-skjorte når jeg kjører mr2.. blir seende litt teit ut? eller? hmm.. er jo samme merke da men.. de må da vel få inn igjen de mr2 skjortene?

#6233  av Erlend

Klart...er jo utrolig synd at de skulle være utsolgt for akkurat MR2 da...
Supra er ikke tingen å ha på skjorta når man kjører MR2, men jeg tenkte på messer og treff og slikt :? Det får man bestemme selv, i mellomtiden håper jeg på at MR2-skjortene kommer inn igjen. Har fått adresse i Sverige nå, samt bestillinger fra noen venner på noen Evo-skjorter. Bestiller på mandag, så jeg poster noe på søndag her, slik at de som vil kan kaste seg på lasset.