TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ã…lesund

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #60082  av tbergstad

Jeg har søkt på en jobb i ålesund.. Lei av å gå ledig nå.. Og idag fikk jeg en telefon fra firmaet. Det står imellom meg og en til. Så det er 50% sjanse for at jobben er min. :)
Så jeg lurer; Er det vanskelig å finne leilighet i ålesund, Er det svindyrt å bo i sentrum?

#60108  av sindrejl

ikke iforhold til trondheim, så ja åleby er billig? :P

#60130  av MRQuoc

jeg trodde faktisk at folk flyttet FRA Ålesund .. ;P .. men det er greit å lage marked der ute også da.. ,p

#60600  av chris

Ålesund er nok rimelig dyrt å bo sentralt faktisk. Bor veldig mye folk i og rundt byen (tro det eller ei). Lykke til med jobben ;)

#60602  av chris

MRQuoc skrev:jeg trodde faktisk at folk flyttet FRA Ålesund .. ;P .. men det er greit å lage marked der ute også da.. ,p
da tar du nok grådig feil :)

#60611  av kennethx

Men 10 minutter med bil utenfor ålesund og du kan bo veldig billig...f.eks på låven til en bonde? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

#60616  av chris

kennethx skrev:Men 10 minutter med bil utenfor ålesund og du kan bo veldig billig...f.eks på låven til en bonde? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
du har aldri vært i ålesund skjønner jeg? ;)

#60618  av kennethx

Har nå vært der ett par ganger på tur, hehe. Noen venner som bodde i ålsesund før, de bodde litt utenfor though. Men har vært på "Cruse"

#60963  av chris

kennethx skrev:Har nå vært der ett par ganger på tur, hehe. Noen venner som bodde i ålsesund før, de bodde litt utenfor though. Men har vært på "Cruse"
faktisk bor det mye mer folk i ålesund og omegn enn hva folk tror :)

#60984  av kennethx

det tok ikke noe mer en 10 min kjøring for å komme på "landet" uansett =P

#61133  av FireWalk

Det er faktisk svindyrt om man skal bo sentralt i Ålesund.. skal man bo utenfor Ålesud må man inn på Lerstad og lignende.. det er 10-15 min kjøring. Altenativet er der jeg bor, som er 5 min unna sentrum (ca 3 km) men da er det en bomstasjon der det koster 120 kr tur retur.. :-)