TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rendezvous?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #59823  av @lpher

Noen som har sett denne?

@lpher
Vedlegg
ren.jpg
ren.jpg (86.83 kiB) Vist 182 ganger
 #59847  av jan-erik

@lpher skrev:Noen som har sett denne?

@lpher
Ja, tror det. Er et klipp på ca. 9 minutter av en gammel Ferrari som kjører gjennom Paris for å møte sin kjære. Ble sendt på Motorjournalen på Kanal 5, iallfall der mitt klipp er i fra.

Rå kjøring.
Sist redigert av jan-erik den 09 sep 2004 10:44, redigert 1 gang totalt.

#59852  av Anders gullstein

Ja, hvis det er den som Jan Erik snakker om, så har jeg sett den. Er den på dvd nå ja, hvor skaffa du den da?

#59895  av @lpher

Anders gullstein skrev:Ja, hvis det er den som Jan Erik snakker om, så har jeg sett den. Er den på dvd nå ja, hvor skaffa du den da?
Jeg har fått en liste over endel nye titler jeg vurdere å begynne å selge...og da dukket denne opp...som jeg egentlig vurderte som litt sær (mest pga alderen)...men om den er kuul...så må jeg vel bestille 1 ex. ihvertfall..for å få sett den :)

@lpher

#59906  av tojo

:D Filmklipp kan lastes ned på Kazaa! Søk på : Ferrari getaway in Paris

#59907  av jan-erik

@lpher skrev:
Anders gullstein skrev:Ja, hvis det er den som Jan Erik snakker om, så har jeg sett den. Er den på dvd nå ja, hvor skaffa du den da?
Jeg har fått en liste over endel nye titler jeg vurdere å begynne å selge...og da dukket denne opp...som jeg egentlig vurderte som litt sær (mest pga alderen)...men om den er kuul...så må jeg vel bestille 1 ex. ihvertfall..for å få sett den :)

@lpher
Har ikke sett hele filmen, men et klipp med den vanvittige kjøringen gjennom Paris på natten med en Ferrari. Eller, ved nærmere undersøkelser viser det seg at at det vel er hele filmen, kun 9 minutter!! Iallfall i følge linkene under. I følge ryktene var Jacques Laffite sjåføren, F1 fører forøvrig.

http://www.thespinningimage.co.uk/cultf ... viewid=849
http://www.channel4.com/film/reviews/fi ... ?id=124124

#59909  av Anders gullstein

Hmmm, hadde vært en fin film til samlingen denne. Kjøpte meg Lemans filmen sist (den med Steve McQueen), enda en klassiker, kanskje den beste bilfilmen noen gang.

#59947  av @lpher

Med hele 9minutters spilletid så tror jeg den kan bli litt vanskelig å selge...så jeg tror jeg dropper å kjøpe den inn jeg :)

Fant'n som BT...og har tatt en titt på'n...var sikkert RIMELIG hårreisende i 1972 det dær ja?! :D

@lpher

#60242  av @lpher

Shyggen skrev:hvor fant du den linken? har du den enda? BT?
Finnern ikke igjen...dessverre....
Shyggen skrev: Edit: at jeg skal glemme å se på dato på posting er helt sykt.. :D
LOL...3-dager bare jo? :)

@lpher