TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mk3 MR2 i krasj - Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#59894  av @lpher

laas skrev: Det var i alle fall ikke min heldigvis ;) Jeg har JU-registrering.

Vet ikke hvilke biler jeg vet av ;) Må som sagt begynne å pugge registrerings-nummer eller knipse bilder om jeg skal få overssikt. Litt synd det er så ille ;) Den som hadde hardtop utenfor Teknobyen hadde registrerings-nummer som sluttet med 00 mener jeg å huske.

Så du noen kjennetegn for årsmodell på den? Tror nemlig ikke det går noen nyere enn 2002-modell i Trondheim (sølv i alle fall). Er det 2003 så har frontleppa tåkelys, og side-luftinntakene er lakkerte (sistnevnte er da lett å sette på en eldre modell, som jeg har gjort). Tror også at 2003 har 16" felger bak istedenfor 15".

Lars J
Jeg rakk dessverre ikke å se noe spesielt godt på den... :)

@lpher

#60685  av Ã¸xseth

Det var synd med bilen din, det er fort gjort. Jeg vet hvordan det er.
Du må se det på det positive nå har du en unskyldning til og sette på et styligsett :wink: Du får håpe at bilen ikker er skjev i ramma.

#60737  av laas

øxseth skrev:Det var synd med bilen din, det er fort gjort. Jeg vet hvordan det er.
Du må se det på det positive nå har du en unskyldning til og sette på et styligsett :wink: Du får håpe at bilen ikker er skjev i ramma.
Litt sent - har hatt den tilbake så god som ny i snart en uke nå :)

Lars J

#61496  av Ã¸xseth

Det var bra du har fått orden på bilen igjenn. :D