TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GTX BORT.. MR2 INN..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#5929  av erling

Tøff den gule, men prisen er litt på jordet. Se heller etter en med Turbo da, f.eks denne her... 170 000,- ferdig registrert. :) Mye mer morro for penga.

#5930  av Morten

Mine erfaringer er udelt positive! :wink:
Konge veiegenskaper, du tar deg selv i å lure på hvorfor i allverden alle andre biler kjører så seint... :twisted:

0-100 blir som regel oppgitt til 7,5-7,8sek for NA, litt avhengig av modell.

Driftsikkerhet: Bra (det er jo en Toyota vi snakker om!)

Ellers ser den gule der ut som en overligger. 94mod og nyere hadde en annen vinge og andre baklykter -> den der er egentlig 93 mod eller eldre (men førstegangs registrert i 95) skulle jeg tro...

#5940  av jumbo

Jeg gjorde faktisk et par 0-100 runs senest i går... På to målinger med stoppeklokke, basert på speedometeret, gikk disse på henholdsvis 7.6 og 7.7 sekunder. Nå skal det dog nevnes at nåla nok ligger litt i overkant av sann fart, så på vinterhjula. På sommerhjula skal nåla ettermine beregninger være rimelig nøyaktig, antakelig en smule under.

#5980  av chris

Helt konge bil, enkelt og greit.

Men jeg angrer som en hund på at jeg ikke valgte turbo, ene og alene fordi jeg ikke hadde sjekka godt nok ang forsikring. Visste ikke at det var det samme.. :cry: :cry: