TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Register?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #59620  av @lpher

Som de fleste sikkert har fått med seg så har jeg drodlet med "Norsk MkIV Supra Register" ei stund nå :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2098

...og jeg må få takke, for det har jeg vel ikke gjort så mye av hittil, ALLE som har bidratt med info..og alle som kommer til og gjøre det også! :D

Registeret begynner faktisk å ligne noe nå...(registeret inneholder noe mer info enn det jeg legger ut...enda :)) ...og i den forbindelse har spørsmålet om tilsvarende register for mr2, celica og Supra (mk1, mk2, mk3) dukket opp :)

Spørsmålet MÅTTE jo bare komme? :D

Så...er det noen som føler kallet og ønsker å ta tak i noe slikt? :)

Det er jo full mulig å dele det...evt. dele ansvar etc. Bare noen tar tak i det :)

@lpher

#59663  av CelicaTurbo

har ikke sportsvognklubben et MR2-register da? Men dem får vel bare inn dem bilene som blir registrert gjennom klubben men skulle tro det begynte å bli en del biler etterhvert.

Men, så klart vi skulle hatt et skikkelig register, jeg lurer på hvordan det kan løses på et skikkelig vis?

#61072  av 2fast4u

Hallo alle CS, GT4, GT Four -eiere i Norge.
Jeg begynte å få interessen for Carlos-bilene i forbindelse med at jeg hjalp en kollega med å søke etter en bra CS for han.
Bilkjøpet gikk greit, men jeg må si at jeg ble svært overrasket :shock: over hvor mange slike spesielle biler det var i Norge.
Nå har jeg søkt frem og idenfisert ca 65 :!: Norsk-registrerte CS, og en masse GT4 og GT Four, ST165/ST185/ST205.
Har funnet 4 stk CS produsert for Norge som er ny-registrert her i landet. Men noen mener det skal være tatt inn 5 stk ny til Norge,
får vel bare leite videre da. :roll:
Flesteparten av alle CS`ene i Norge har/hadde orginalfarge 3E5 - Super Red. Neste farge på stigen er 202 - Black og 749 - Teal Metallic (grønn).
040 - Super White og 182 - Gray Metallic er det minst av.

Det jeg håper på nå er at alle GT4 og GT Four-eiere kan sende meg en PM med Reg./Chassinr (7 siste), og for CS-eiere, også dette CS-nummeret som står i konsollen på disse bilen.
Skal med dette prøve å få til en komplett liste på denne siden.

På forhånd takk.
:wink: