TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• tv2 nyhetene i dag (street racing i stavanger)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#59493  av VeilSide

Nå håper jeg seriøst at folk kan stille opp på onsdag og vise at det er en seriøst interesse for baneanlegg og motorsport generelt. Drit i Cæsar eller hva annet som går på tv ... bryr en seg så kommer en og en tar med ALT av kompiser som kan krype å gå. Skal vi ha bane må vi TVINGE det gjennom og vi er godt på vei ;)

#59508  av MR2turbo

jekla bra innslag! skulle absolutt mere enn gjerne stillt på onsdag, om bilen hadde vært klar... skal spre ordet så godt jeg kan ;)
Er på jobb selv så jeg kan desverre ikke komme...

... btw. stiller nok i mekjarvik når jeg er klar også... ;)

#59513  av Kjelliken

:D Ja innslaget var bra det. Men det krever organisering og slikt som såvidt ble nevnt.

Noe må ta ansvar og få opp plasser i hele landet der ungdom som ikke er helt fotball idioter kan leke med det de ønsker og leke med ( nemmelig biler..)

Men dessverre er det for lite folk i komuner og stat som liker iden med motorsport i norge er det fy sport med støy og slikt.. Men er det ikke jævlik med støy på fotball stadioene når fansen hyler og skriker og da for ikke og snakke om all fyll og fanteri som kommer med det også.

Vi trenger fler alternativ sports grener til ungdomen her til lands.

Bare her i bergen er det vel knapt to go cart baner og det er ikke tilgjengelig for allmenheten i stor nok grad til at alle får prøvd seg.

Vi trenger minst fem go cart baner til i bergen omegn + to store asfalt baner hvor minst en av de to store banene er så bra stander på at vi kan arrangere stcc og lingnende race i bergen omengn. dette hadde de garanter tjen mye på. .. for ikke å snakke om å kansje få arrangert ett gatebil arrangement i bergen også.

Stavanger også for den del. og i trondheim også.. osv.... :evil:

#59572  av VeilSide

Vist jeg skal være optimist så er bane på vei her. Det er plukket ut ett område på 800 mål i første omgang som kan utvides etter behov. For å være realist såe ... tja ... har vært snakk om bane i snart 40 år da her.

Men vi hadde en sjefsplass å være på her tidligere. Var på størrelse med 2 fotballbaner. Vi fikk fritt spillerom og politiet var innom en gang i blandt selv om dem vist vi var der hver onsdag. Var bare helt til idiotene på andre siden av motorveien!! begynte å klage at ting ble surt.

Skal dem bygge bane får dem hversågod også bygge ett stooooort asfaltert området der vi kan få være totalt i fred å leke. Er vel tross alt bedre det en å leke på veien? ;)

#59573  av VeilSide

MR2turbo skrev: ... btw. stiller nok i mekjarvik når jeg er klar også... ;)
Kanskje en eller annen fugl kvitrer i øret når eventuelt neste gang er ;)

#59590  av VeilSide

Mange sier at det som skjer er ulovlig. Sivil ulydighet vil jeg heller kalle det :roll:

#59624  av sindrejl

ingen som leste dagbladet mandagen da? Forskere og purken mener alle som kjører for fort er sosiale avvik, egoister og har problemer med enhver autoritet. Alle som kjører for fort driter med andre ord i alle lover og regler, ikke bare veiens.

Virker som politikerne mener dette også.. for et sykt land vi bor i.

#59637  av VeilSide

Jaja ... purken her er ikke noe "stress".

Sier jo litt at dem har responstid på 1t og 30min fra dem får beskjed til dem ankommer .... kanskje dem ikke er så aller værst på det punktet her nede/borte :wink:

#59825  av MR2turbo

VeilSide skrev:
MR2turbo skrev: ... btw. stiller nok i mekjarvik når jeg er klar også... ;)
Kanskje en eller annen fugl kvitrer i øret når eventuelt neste gang er ;)
høres fint ut ;)