TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• tettwatt.....?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #59518  av bose

Hei hå!....
bildet sier alt ;)

PÃ¥ deiligst.no og greier :P
Vedlegg
tettwatt.jpg
tettwatt.jpg (18.13 kiB) Vist 1308 ganger
Sist redigert av bose den 07 sep 2004 10:27, redigert 1 gang totalt.

#59536  av CelicaTurbo

ser ikke ut til at deiligst.no tillater linking fra andre sider, og jeg er litt usikker på hva tettwatt synes om en slik post? :wink:

#59542  av Remi

Så jo ut som det va kølle fæst på gang :lol:

#59550  av CelicaTurbo

kjekk gullenke da :)

#59552  av Anders gullstein

Sikkert en alletiders kar :wink:

#59617  av tettwatt

Hey hey hey, den skal du få svi for buse :evil:
Jeg mener bose...

Neida, null stress det, bare fett detta :wink:
Jeg mener: Klokka er 02.45 når dette bildet er tatt, er på pysjcup, dvs. spille volleyball fra lørdag til søndag midt på natta, ca 400 deltakere, over 250 "brudar" 8) Kravet er at man må ha pysj/annen liknende kostyme...

Dermed kunne jeg ikke annet gjøre enn å finne frem min sølvfargede adidas jogge/grilldress med sølv striper, alle gullenkene, slåbroken og flossen... Hva kan jeg si, manglet bare at xzibit skulle komme og si: "I'm gonna pimp your ride" 8)8)8)

Bare å komme med ærlige reaksjoner på bildet folkens, alltid morsomt å høre hva andre egentlig mener, uansett... Og forresten Buse, før du veit ordet av det ligger det noen andre bilder her inne :twisted:

#59627  av bose

når fikk du penger til dig-cam da mann? jeg mener vel at to-og-åtti passat og fatboy slukte endel penger :P

#59657  av tettwatt

bose skrev:når fikk du penger til dig-cam da mann? jeg mener vel at to-og-åtti passat og fatboy slukte endel penger :P
Fikk bildene av en kamerat, siden passat '82 og 2 fatboyz +++ koster penger, hadde jeg slettes ikke råd til noe dig cam, det vet da du godt :wink:

Men jeg har en prioriteringsliste nå, med budsjett og greier, så hvis ikke budsjettet sprekker (yeah right :roll:) så får jeg kjøpt meg det i slutten av oktober 2005 :D

#59695  av bose

Bilde
bladde fram i arkivirrvarret her.nusselige er dem ;)

#59772  av tettwatt

Faen som jeg savner de subbene :cry:
De ble bøffa lille (h)julaften 2003 etter en 11 timers arbeidsdag, så hvis noen får nyss om hvor disse er hen (spesialbygd av bose, eneste i Norge, snufs) Så si i fra, finnerlønn utloves