TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hot Rod spill

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #59611  av Marlboro

http://www.bhmotorsports.com/HOTROD/screenshot/12210

Noen som har prøvd dette spillet? Ser jo litt morro ut. Noen som vil prøve? Er bare å laste ned demo også får du spille hele spillet i en time. For å få spille mer må man kjøpe en kode eller noe sånt. Jeg får ikke lastet det ned og prøvd selv.( PC på jobb)

#59613  av Marlboro

Handlingen i spillet: Du begynner med veldig lite penger, kjøper deg en bil, racer med andre for penger, tuner bilen, kjører mer....veldi likt GT, men dette er mer realistisk tror jeg. Hadde et liknende spill på amiga for 10 år siden, men der kunne du bare bygge amerikanere...

Ingen som har hørt om det? prøvd det?

#59967  av kennethx

jeg har prøvd det, var ikke så veldig imponerende. Gikk alt for tregt å skaffe seg penger, så jeg endte opp med hex editor og hadde plutselig 16 mill, max oppgraderte alle de forskjellige bilene (jæskla masse klikking) og vant over alt og alle uten noe problemer =P

Men seriøst, så var "tuning" delen litt for teit. Du kjøpte bare "next stage" i en komponent lissom. motorblokk gikk fra level 1-10, og de fleste andre en mindre range.

jaja, det var nå min mening da =P