TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en "noe" spesiell "farge"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#56612  av mr.two

memo skrev:... den er nok lakket slik
Ja den er bare lakkert i en aluminium farge. Lurer på om han var nervøs når han valgte fargen :)

#56615  av chris

mr.two skrev:
memo skrev:... den er nok lakket slik
Ja den er bare lakkert i en aluminium farge. Lurer på om han var nervøs når han valgte fargen :)
det ble jo et spesielt resultat da. tror jeg må se noe sånt live for å gjøre opp en mening :)

#56625  av MRQuoc

første tanken som kom var , "Back to the future" ;p timemachine .. yeah .. eller imperial stardestroyer! yeah .. :p

#57277  av cameleon

Der har du fargen min ja :D
Matcher med alle smykkene mine :lol:

Neida, 8)
Men jeg likte den jeg hehe. Ingen andre som har slik så :wink:

#58385  av Gjertsen

syns den var knall jeg... hvorfor er ikke dette lov?
men en "vanlig" bil hadde ikke kledd den fargen.

#58456  av MR2turbo

mr.two skrev:Er ikke direkte chrome, men denne alu fargen er jo helt rå på mr2 ! Hvem bryr seg om det er lov eller ikke, slik farge må man jo bare ha ! 8)

Bilde

Edit ; En liten skrivefeil :wink:
Hadde veldig lyst til å lage min i sånn "farge" en stund, men trodde det måtte film til, og da ble det droppa... ;)

#59584  av FireWalk

ser for meg en bil med den lakken på en veldig solfylt dag... man ser bare en lysende kule som kommer kjørende rett før man blir blendet av veien :lol:

#59646  av Shyggen

Å få den lakkert i så chrome finish som den på topp er vell mer eller mindre umulig.. hele chassis må skrelles og lakkes og så må det varmes opp i en GIGANTISK ovn for og få den til å bli SÅ bra :)

Men, hvem vet.. har du litt penger til overs og tilgang til en gigantisk ovn?

:D :D :D