TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Plasthall om vinteren

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#59474  av CelicaTurbo

...men hvordan tåler denne kraftig snøfall f.eks? Eller vinterstormer? :) Ellers, absolutt en god ide om den overlever vinteren :)

#59478  av MRQuoc

... .. den skal da tåle ganske bra så lenge alt er riktig satt opp,

Største faremomentet er nok vinden , om ikke veggene er satt godt nok fast i bakken , kan konsekvensen være katastrofal med tanke på når vinden får tak! .. ellers skal den tåle som det stod -30 på stokken, snøfall er nok ikke noe problem ettersom den har et "tak" som får vann og snø ned på sidene..

Jeg har tidligere hatt en nabo som har hatt en litt større hall for sin båt , og den har stått ganske bra igjennom vinteren.. men så har vi en liten "plass" rundt mange hus da .. så vinden er kanskje ikke så hard der :)

Men! den blir ganske så kald innvendig .. så industriluftvarmer er nok å anbefale om man skal jobbe der ;)

#59488  av Remi

vill tru den der sitter ganske så godt. nor snøen har lagt seg på sidene og frosten her tatt tak så skal det mye til for og slite den løs. nå vet ikke jeg hvor mye snø derre der nede bruke og ha. men her oppe hadde den der funke utrulig bra, vill jeg vertfall tro. og jobbe i en slik kan da ikke være og anbefale !

#59658  av tahustvedt

Har lyst på en sånn, men det pynter ikke akkurat på nabolaget, og her bor man ganske tett. :)

Den tåler sikkert nok snø, og man kan jo koste av den uten problem.

#61215  av NISMO

Hmmmm
Det der er kanskje tingen for gullet i vinter.
Men må jo ha en plass å sette det også.... :?

#61219  av Remi

drikse der e at du rygge ikke inn i telte. du montere bare telte over biln :lol: