TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Mr2 Mk1 pÃ¥ Fjøsangerveien i Bergen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #58909  av Kjelli

Traff på en hyggelig fyr (regner med det, for alle som kjører MR2 er vel OK folk??) sørover på Fjøsangerveien i går. Hadde nettopp vært nede ved Danmarksplass, og nøt kanskje siste mulighet i år til å kjøre med taket nede 8) . Bilen din hadde ts-ogn klistermerke i bakruta. Hva var den kompressor lyden jeg hørte :?: :?: :?:

#58933  av spkstrp

Kanskje det var amund ?:P

#58984  av kennethx

det er vel god sjangse for det, i.o.m at han bor der, og du mente kansje BOV lyd? Han har utført en riktig så fin 3S-GTE konversjon på sin MKI :twisted:
 #58991  av Amund

Kjelli skrev:Traff på en hyggelig fyr (regner med det, for alle som kjører MR2 er vel OK folk??) sørover på Fjøsangerveien i går. Hadde nettopp vært nede ved Danmarksplass, og nøt kanskje siste mulighet i år til å kjøre med taket nede 8) . Bilen din hadde ts-ogn klistermerke i bakruta. Hva var den kompressor lyden jeg hørte :?: :?: :?:
så det var deg ja.. :D Syns du gliste vel bredt ja.. hehe.
Er nok meg som er den skyldige. Meget fin bil du har foresten!

P.S. ikke kompressor, turbo... 8)

#59003  av sexten

apropos Fjøsangerveien. spkstrp: du var ikke tilfeldigvis ute og kjørte der i dag? så en bil med like farger som din, jeg kjørte en rød MR2 mk2

#59047  av spkstrp

nope, har bare vært i åsane i dag :) men skal en tur ut nå

#59070  av sexten

det var merkelig, men da er vi iallfall sikre på at det finnes en bil som er akkurat lik din på veiene :)

#59221  av spkstrp

vet om flere jeg :) er en i mjølkeråen bla.. ;)

#59556  av Kjelli

Kom også en lik bil som spkstrp sin (hvis fargene på bildet stemmer)kjørende mot Nesttun sørfra her en dag i forrige uke tidlig på morgenen.

#59602  av kennethx

Og så "terroriserte" vi en make MKI som egil sin på nyborg! hehehe

#59837  av spkstrp

kennethx skrev:Og så "terroriserte" vi en make MKI som egil sin på nyborg! hehehe
hehe... bad boys ... :P

#59880  av Kjelliken

:shock: hallo vi var jo bare plutselig fire røde biler som fulgte etter mannen..
Ingen ting og være redd for det.. selv om meg og amund pusshhhhet litt med dumpventilene våre så var vi ikke noe serlig hissig.. lol :oops: :lol: :roll: