TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• *glede seg*

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #58824  av memo

Bilde

*sikle* :P

#58854  av VeilSide

Jeg som skulle til en å spille Juiced i dag ... men akk nei ... gleda meg hele dagen forjeves :(:(:(:(

#58864  av mr2die4

Feit kjerre..Er den din? :lol: haha.

#58873  av memo

du ser at det er et spill ja? Gran Turismo 4 :)

#58892  av Kjelliken

:D gleder meg som en hund.. :twisted:

#58895  av Speeder

Nå er det vel snart på tide å tørke støv av ps2`n og gjøre seg kjar for en artig høst 8)

#58941  av Ninjamannen78

Tja.. Prøvde GT4 Prologue, synes det sugde tungt.

#59086  av sindrejl

fordi det er en teaser til selve spillet det ninja ;)

#59095  av tbergstad

Jeg har Gotham racing 2 på x-box. Det er sinnsykt bra! Bedre enn gt3..

#59097  av The Doctor

tbergstad skrev:Jeg har Gotham racing 2 på x-box. Det er sinnsykt bra! Bedre enn gt3..
Jeg spiller også Gotham Racing 2 på X-box. Synes også det er bedre enn GT3. Gt4 skal være rimelig bra visst jeg skal gidde å skaffe meg PS2 igjen.

Spiller du online?

#59185  av Kjelliken

:? HALLO Gt 4 blir jo det beste spillet som blir og få tak på.
Og kjøre motoren på prolouge er bare en forlepig kjørbar demo av spillet som kommer.
Og kjøre motoren på prolouge er ro faktisk det beste jeg har prøvd til nå.. og er sikker på at flere er enig med meg.. :wink: :roll: :twisted:

#59233  av chris

Gotham racing 2 kom i vinter, november 2003, og likevel er det gran turismo 3 a-spec det sammenlignes med, som kom juli 2001 ;)

GT4 prologue var helt rått, og man fikk et innblikk i hvor bra dette spillet blir. PS2 + Gran Turismo for ever, xbox sucks monkeynuts :D :D :D

#59398  av Anders gullstein

Må si at jeg er en stor entusiast av GT serien. Det er realistisk kjøring det handler om med ultimat grafikk.
GT4, ingen over, ingen ved siden :)

#59721  av bose

må garantert få meg en ps2 jeg nå

#59811  av Ninjamannen78

Har alltid vært fan av GT serien, har nok flere hundre timer bak "rattet" på Gran Turismo, GT 2, GT 3 A-spec, GT 2002 Concept og nå GT 4 Prologue. Men det ser ut som utviklingen har gått hus forbi Sony og Polyphony Digital, GT4Prologue er et skikkeli møkkaspill. Grei grafikk men kjørefølelsen er ikke der i det hele tatt. Holder en knapp på Gran Turismo 3, Project Gotham 2, Toca 2, Colin 4, Rallisport challenge 2 blant annet. Men det er bare min mening..
Og det er jo faktisk begrenset hvor mye forskjell det kan være på GT4 Prologue og det ferdige spillet, da prologue blant annet skal fungere som en kjøreskole til det ferdige spillet.