TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Utfordring

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#5874  av jumbo

At de blir fort ensomme kan jeg underskrive på! :D

Som nevnt, ilderne til hun på Andøya (hun også hadde to) ble "ensomme" etter KUN KORT TID, i begrepets rette forstand. :D Resultatet var at de endevendte rommet fullstendig :D

Er jo litt sjarm i det også, og det ligger vel i deres natur å være ekstremt nysgjerrige og utforskende, men det blir jo mye jobb da...

#5878  av chris

Hehe, det er verst når de er små, eller dårlig oppdratt. Disse er veldig bra oppdratt, hvilket medfører at de ikke endevender eller ødelegger noe. Bare river ned når de kommer borti ting.
De er ekstremt nysgjerrige av natur ja. Det er det ingen tvil om. De elsker å utforske nye steder, og helst prøve å krype bakom og innunder der man skulle tro at det var umulig for et levende vesen å komme til.
Men jeg er bare glad de ikke gnager på ledninger jeg, for det er et ledningssurr langs veggene her. Skikkelig spaghetti gjemt under sofaen og sånn. hehe
En rotte her ville fort fått lysverkets blå karamell. :D

#5881  av Erlend

Hehe :lol:
Ildere er morsomme dyr, det høres ut som om disse er forholdsvis veloppdragne tatt i betraktning til andre jeg har hørt om...

#5895  av CelicaTurbo

kunne tenke meg en irsk ulvehund jeg da men det er en god del jobb med dem, er jo svære som ponnier og må vel gå dertil lange turer, samt at både jeg og dama jobber hele dagen og det går ikke ann å la en valp være alene så lenge så det er egentlig uaktuellt :?

#5907  av henningl

Hehehehe... dette er så kult!

Dama til kristian vil ha sånn:
Bilde
Det er en Jack Russel terrier, og skal hete "Sylvester". Søtt, ikke sant?

Og kristian vil ha en sånn her:
Bilde
En Irsk ulvehund, og den skal hete "Stallone"!!!!

Må bare flire.. ser for meg Sylvester og Stallone på søndagstur ;)

#5909  av chris

CelicaTurbo skrev:kunne tenke meg en irsk ulvehund jeg da men det er en god del jobb med dem, er jo svære som ponnier og må vel gå dertil lange turer, samt at både jeg og dama jobber hele dagen og det går ikke ann å la en valp være alene så lenge så det er egentlig uaktuellt :?
Det er en fordel med ildere da. Turene blir ikke lange. De tar lang tid, men er ene og alene fordi ilderne skal snuse overalt :P

#5935  av mk1 black limited

Når vi først snakker om kjæledyr - våre har ihvertfall lært seg å kjøre bil...:-)

http://linjin.mine.nu:2210/mr2-ogn/tweet-F40.mpg

(2.3 mb)

#5941  av jumbo

Bra dressur, Jørn! :mrgreen:

#5953  av CelicaTurbo

hehe, stemmer det, Sylvester Stalone.. :) hun ville kalle sin sylvester så da tenkte jeg at stalone var et macho og mandig navn til en gedigen hund :)