TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gul MR2 mk3 i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #58324  av laas

Så den på Buran rett før ett på lørdag. Visste ikke at det gikk en gul en her... Ingen her vel?

Lars J

#58357  av Anders gullstein

Møtte på en sølvgrå MR2 mk3 slik som din i går på Melhus utenfor Trondheim ca klokka 16:40. Var det deg eller? Kjørte forbi i motsatt retning i min hvite mk1 i såfall.

#58384  av laas

Anders gullstein skrev:Møtte på en sølvgrå MR2 mk3 slik som din i går på Melhus utenfor Trondheim ca klokka 16:40. Var det deg eller?
Nei, min er inne på bilskade-avdelingen hos Toyota Hell Bil, og er nok ute av kommisjon noen uker til :-(

Jeg mistenker at det er minst to andre sølvgrå mk3er i Trondheim (hva som er i distriktene vet jeg ikke), men den ene kjøres av en kompis av en kompis av en kompis (ble kanskje en for mye?), og han sier visst at han har full kontroll på MR2 mk3ene i Trondheim og at da jeg fikk min ble han visst "bitter" fordi han ikke var alene om å ha en slik en lengre ;-)

Ellers kan jeg vel nevne at sjansene for at jeg er akkurat i Melhus er størst på fredager (sørgående retning) og søndager (nordgående retning) - ser ikke noen vits i å være der ellers ;-)

Lars J