TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• autodb.no lagt ned, underskrift kampanje

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#58245  av tbergstad

Nei for f... Hva slags tull er det!?.. Å...Huff Hvor skal jeg annonsere ceican da? Er jo konstant blakk,så jeg har ikke råd til dyr annonsering :evil:

#58249  av kennethx

Jeg "signerte" i allefall den "kampanjen" i likhet med VELDIG mange andre

#58252  av chris

kennethx skrev:Jeg "signerte" i allefall den "kampanjen" i likhet med VELDIG mange andre
jeg og..

#58254  av CelicaTurbo

jøss, landets beste salgssted for biler det der, og kjøpt opp av Motorbørsen og deretter lagt ned? Jeg tror ikke jeg kjøper noe mer Motorbørsen da intill det der blir ryddet opp i :?

#58257  av Erlend

Motorbørsen er blitt noe drit..Mest jall i det bladet deres :( Ukurante biler som folk vil bli kvitt har jeg inntrykk av. Såklart skriver jeg under, men jeg har også et tips til alle dere som savner autodb... http://www.autos.no

#58263  av chris

Erlend skrev:Motorbørsen er blitt noe drit..Mest jall i det bladet deres :( Ukurante biler som folk vil bli kvitt har jeg inntrykk av. Såklart skriver jeg under, men jeg har også et tips til alle dere som savner autodb... http://www.autos.no
takk for tipset! :)

celicaturbo: enig.

#58272  av DannyBoy

ja, vet, det blir for dumt vettu!
greit at de vil ha mindre konkurranse, men alle de som digga autodb.no kommer nå til å gå over til konkurrentene til Motorbørsen, for å være jævli tilbake!

kjenner folk, som driver å lager utkast til et nytt "autodb.no" - skal prøve å få det så likt som mulig. skal holde dere oppdatert jeg :wink: :wink:

#58275  av @lpher

What the f....?!!! Jeg skrev ihvertfall under! Jeg vil ikke ha noe med Motorbørsen å gjøre ihvertfall! Makan til Monopolisering!

@lpher

#58286  av bose

signert......

#58311  av mr2die4

Signert.

#58320  av Ninjamannen78

Signert. Detta var for jævlig. Autodb var jo helt suverent.

#58326  av hovik

Pokker, noen som vet hvor jeg kan få tak i påhenger (15-25 ) med kort stamme nå ?

#58334  av Zerpent

Signert.

#58336  av The Doctor

Im in!