TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra BRS Soundoff i Trondheim pÃ¥ lørdagen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#58159  av sindrejl

til og med bilde av trd skulderputene :D likte bilen din han der :D

#58170  av @lpher

Jeg holder på å uploade bildene mine her:

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/alpher/ ... f!%202004/

Supran min havna LITT i skyggen av Are Ouroms Supra under arrangementet da! :D Jeg stilte ikke ut heller da for den sags skyld...i og med at det er NULL og NIKS av bilstereo i den akkurat for øyeblikket :D

@lpher

#58181  av @lpher

KK-ma70 skrev:Va jævlig tøff den svarte Supra`n da :D
Ja..du sier noe dær :D Fra den vinkelen så vises det ihvertfall godt at skjermene bygger en del ut....noe som ikke vises fra alle vinkler :)

@lpher

#58185  av chris

KK-ma70 skrev:Va jævlig tøff den svarte Supra`n da :D
jeg tror antall bilder er vesentlig for hva som er tøff bil :mrgreen:

#58186  av chris

KK-ma70 skrev:jaja.. slutt å skryt. må itj høy på pæra no da 8)
klart jeg blir høy på pæra. folk flokka seg rundt bilen jo :D ;)

#58193  av AndreasH

@lpher skrev:...i og med at det er NULL og NIKS av bilstereo i den akkurat for øyeblikket :D

@lpher
Samma her, jeg liker best å høre på Motorhead - mitt eget - mellom 6000 og 7200 - woahahaha :twisted:

#58267  av nlight

@lpher skrev:
nlight skrev:http://bilder.ts-ogn.no/?album=/alpher/ ... T10911.JPG

Der har vi jo goanlegget også :)
10poeng for innstalasjon eller? 8)
LMAO :D Det spilte ihvertfall bra im told :D

@lpher
joda.. greit nok.. men må ha ny kasse.. du kjenner ingen som bygger gode kasser og har lyst å snekkre litt?

#58277  av @lpher

nlight skrev:
joda.. greit nok.. men må ha ny kasse.. du kjenner ingen som bygger gode kasser og har lyst å snekkre litt?
LOL...vi gjør det :) En HX2 krever nok en litt stivere kasse en gjennomssnitts-subben ja :D

@lpher