jeg satte en fil på nedlasting i natt men det gikk rimelig tregt, 3-4kb/sek, og i dag tidlig var nedlastingen avbrutt
Ellers, mens vi snakker statistikk: Hittil denne måneden er det lastet ned 1.26GB med 15.600 sidevisninger og 89.700 filer fra mr2-ogn.org. Det skal ikke så mye til før det blir høye tall ser dere

Men trafikken har tatt seg kraftig opp de tre siste måneder og den Compact Car artikkelen har tatt en god del båndbredde forrige måned hvor det ble totalt lastet ned nesten 2.0GB. Totalt i hele levetiden til mr2-ogn er det lastet ned 12.8GB, med 25.000 besøk, 188.000 sidevisninger og 910.000 filer

Den telleren som står på forsiden er ikke noe god for den lagres i cache på hver enkelt maskin så den teller ikke hvert besøk på en bra måte. Da er det mer korrekt resultater fra logfilene slik som statistikkverktøy gir
Lurer på om nextgentel reagerer på trafikken etterhvert jeg for jeg antar at de driver med en viss overvåking, men da trolig for å hente inn folk som kjører fildelingsservere og høyt trafikkerte ftp'er og slikt.