TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Masse bilder fra Arendal...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#50358  av sagandre

FLERE BILDER.....

-EDIT- av MR2turbo, forminska bildene litt for ikke å ta livet av modem brukerne ;)
Vedlegg
hpim0393.jpg
hpim0393.jpg (76.53 kiB) Vist 927 ganger
hpim0396.jpg
hpim0396.jpg (70.27 kiB) Vist 927 ganger
hpim0389.jpg
hpim0389.jpg (80.59 kiB) Vist 927 ganger
hpim0386.jpg
hpim0386.jpg (57.87 kiB) Vist 927 ganger

#50367  av MR2turbo

chris skrev:steike store bilder da :P
fixa litt på det jeg ;) men kult at flere legger inn bildene sine da :D

#50452  av erling

Flott hvis flere legger ut bilder, hadde ikke kamera med meg.

#57706  av chris

en stund siden dette treffet nå, men Karl (kk-ma70) ramla inn døra her for noen dager siden med en cd i hånda. og på den cd'en var det en del bilder fra arendal. Så tenkte jeg kunne legge ut noen bilder fra cruisinga, siden det ikke er så mange av den begivenheten der.

seeee den rekka med biler på første bildet da :D

-edit-
CelicaTurbo? hvorfor havner bildene som "download" i stedet for at de popper opp med en gang?
Vedlegg
Bilde 109.jpg
Bilde 109.jpg (138.14 kiB) Vist 803 ganger
Bilde 108.jpg
Bilde 108.jpg (113.46 kiB) Vist 802 ganger
Bilde 107.jpg
Bilde 107.jpg (104.75 kiB) Vist 808 ganger

#57740  av CelicaTurbo

Dem blir presentert som downloadlink pga at du ikke har giddet å resize dem til noe som er fornuftig for visning på skjerm :wink: det er en følge av forumoppdateringen jeg gjorde som førte til at denne instillingen plutselig fungerte, men jeg vurderer å skru på automatisk bildeskalering istedet men det kan være uheldig dem gangene man ønsker å sende høyoppløslige bilder i PM f.eks..

#57802  av chris

CelicaTurbo skrev:Dem blir presentert som downloadlink pga at du ikke har giddet å resize dem til noe som er fornuftig for visning på skjerm :wink: det er en følge av forumoppdateringen jeg gjorde som førte til at denne instillingen plutselig fungerte, men jeg vurderer å skru på automatisk bildeskalering istedet men det kan være uheldig dem gangene man ønsker å sende høyoppløslige bilder i PM f.eks..
1024x768 er da vel en fornuftig oppløsning? :P skulle egentlig resize til 800x600, men glemte det :oops:

#57815  av CelicaTurbo

med tanke på at de fleste kjører med 1024 som bredde på skjermen så blir jo dette faktisk litt mye for et bilde når det også krever litt plass å beholde rammeverket i forumet noenlunde på plass, men, det var ikke helt tilsiktet at dette skulle skje nå da, det var en bivirkning av oppdateringen som jeg gjorde for to dager siden, men du fikk jo forklaring på hvorfor det skjedde i det minste :wink: Nå skal ikke dette skje lenger altså..