TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• høy partyfaktor

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#57808  av tbergstad

HAHAHGRAARGH....... :lol: Her var det mye sykt...
 #57809  av Gøran

Dævelen her va da nån som ha gådd på en smell he he..

#57811  av hovik

Minner meg farlig mye om studie dagene ...

#57829  av Kjelliken

:? og de som sier vi som ikke drikker har gått glipp av mye ha ha ha
Hvem tror dere finner på all jævelskapen når dere sover he he he..

Klein galen :roll: :wink: :twisted:

#57846  av The Doctor

Noen her som var på en av bildene el? :shock: :)

#57860  av DannyBoy

Haha, artig! :lol: :lol:

Noen ekle bilder der ass! Skal aldri bli så full at jeg slukker helt. Eller har jo skjedd, men da i brennesle i 2 timer... :roll: :lol:

#57892  av sindrejl

hahaha fy faen så jævlig :D kult å vaske den bilen der da :P Så genialt der dem driver og stabler ting på folk som sover :D

enn å våkne i senga med brennende avis i ræva aller holdende rundt en motorsykkel? en begynner vel å lure sånn smått da :D

#58196  av cameleon

Jeg var på fest på voll studentby her i trondheim for et par dager siden. Første gang var med Chris her på forumet og denne gangen sammen med jus studentene jeg går sammen med. Jeg fikk høre at jeg hadde pynta på tre av rommene med min egen form for lapskaus, samt en buss pluss et rosebedd :oops:

Lista til dette var
6 tuborg
en halv flaske vodka
en halv flaske tequila
samt tre forskjellige sorter av rusbrus...

Har aldri vært så dårlig i hele mitt liv. og ryktet mitt på voll studentby har ikke akkurat blitt bedre enn første gangen jeg var der :oops:

Gikk å hadde vont i magen hele dagen etterpå.

Siste agnen jeg skal drikke så mye.
Nå er det vørterøl i små mengder :P

#58203  av tbergstad

Siste gangen du liksom :wink: Hvis jeg hadde fått en tier for hver gang jeg sa det, ville jeg ha vært millionær nå.. :lol:

#58222  av Erlend

Moralen: Ikke sovne på fest.

#58298  av MR2turbo

haha :lol: jeg skal aldri sovne på fest... :mrgreen:

Her er ett lite bidrag fra rudskogen, Gatebil i Juli.. ;)
Vedlegg
sovnepåfest.jpg
sovnepåfest.jpg (69.89 kiB) Vist 174 ganger

#58322  av gorgo

Dette ser jo bærre ut som et gjennomsnittlig nachspiel på Nygård, i "gamledagan"... Gøran du kan jo spørre han Harald og han Thomas P. om tabasco.....