TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye skinnseter.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #5747  av Christian

Fikk en tlf fra en kamerat i dag, han har en annen kamerat i sverige som syr om bilseter ol.
Saken er at han skal flytte inn i nye lokaler i april og skal ha en slags messe/stand hvor han viser seg frem.
Jeg har prata litt om å sy om setene til sort/sølv farge, noe han tydeligvis har fått høre og likte godt, så han kom med et tilbud :
Han syr om begge setene for 7000 svenske (5600 norske) om han får ha passasjersetet mitt på standen.
Mot et lite tillegg kan han sy inn logoer og evnt. andre ting.
Ikke no prob for meg siden jeg har de org. stoffsetene liggende ennå :mrgreen:
Høres jo ikke ille ut det...?

Må bestemme meg fort, men jeg må vel bare :wink:
Har allerede ei lommebok som piper om nåde....

#5771  av Christian

Nei, derfor ble de bestillt i sted! :mrgreen:

#5776  av MR2turbo

Høres flott ut! Jeg var inne på noe liknende planer, som innebar litt reklamering.. men på grunn av at det ble nok prosjekt med bilen i vinter, har jeg foreløpig utsatt det litt.. Så får jeg se om tilbudet står ved lag ved en seinere anledning.. Eller så vil jeg kansje lage inteiøret litt mere race preget ;)

#6020  av Christian

Tenkte tanken jeg og, kunne tenkt meg noen skikkelige seter og kanskje 4punkt sele, men ikke har jeg tid og ikke har jeg råd.
Måtte egentlig bare hoppe på, setene er på vei til sverige nå :)
Har lage ei enkel skisse som viser ca hvordan de blir, om jeg ikke ombestemmer meg da :roll:
Vedlegg
FORSLAG1.jpg
FORSLAG1.jpg (16.02 kiB) Vist 1062 ganger

#6022  av Christian

Prøver å holde litt igjen på sølvfargen, er redd det fort blir for mye :wink:
Lurer litt på om jeg skal ha navnet mitt over MR2 i førersetet, men jeg vet ikke...litt mye?
På en annen side, er det skreddersydde seter, så er det skreddersydd :P