TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En turnerings kveld i GT 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #57370  av Kjelliken

:D ja som i tittelen hadde meg og Amund i går arrangert en liten turnerings kveld hos Amund i går kvelt søndag 22 august.

Dette var jo som sagt mega hyggelig og ikke meinst kjempe artig.
Mange komiske stunder og mye artig kjøring. Amund servert pizza slik at kjøringen kunne holde på i mange timer.

Pizzaen var kjempe god så Jostein der gikk du glipp av den..

Vi var totalt fem stykker som skulle kjøre på deling av ett spil så det var bare å belage seg på venting. men jeg syntes det gikk smooth og greit hele kvelden.

Vi er følgende Amund, Kenneth, Kristian, Kjell Inge og en kar som heter Eirik. (som ikke her på forumet helt enda.)

Meg og Amund var jo selvfølgelig så sportslige at vi lot dem andre kjøre noe mer enn oss siden vi var så selv god og mente at vi ville slå dem uansett så de fikk kjøre to ganget to runder mot os en gange to runder.

Må jo bare si at vi fort la merke til Kristians gode kjøre evner og vi begynte og bli litt kjelven i buksa fort. for han kom utrolig fort inn i bannene og satte forholdsvis gode tider.

Vanskelig å slå på ett forsøk mye kan jo gå galt når en satser alt på å få en beste tid. Så det er ikke å legge under noen og en hver tvil her ble det satset max. og på enkelte bane var det kunn snakk om 1 hundrede del som skilte beste tid og nest beste tid.

men dere vil vel ha noen tider og gå ut i fra noterer kun beste tid fra hver person på de forkjellige bane. Må også konstatere at dette er under konkuranse og at det da ikke altid er lettest og sette bane rekorder.
For banerekordene til meg og Amund er noe lavere enn det som kommer ut her. Kenneth og Kristian har vel ærlig talt ikke spilt dette noe i det heletatt før denne kvelden.. Så de inponerte veldig..

__________Kenneth___Kristian____Eirik____AMund____Kjelliken

TSUKUBA
Trail Celica 1.09.442__1.075.33__1.15.160__1.04.731__1.04.721

NY YORK
GT 40____ 1.38.953__1.41.922__2.10.815__1.32.872__1.33.107

Grand canyon
Celica
GT FOUR__ 2.42.967__2.43.071___________2.36.477__2.39.309

Fuji
TOM'S
Supra_____1.33.873__1.30.732___________1.24.507__1.25.442

Aria..
TOM'S
Supra_____1.57.904__1.42.156___________1.25.867__1.25.504

Arie..
Yaris T
Sport______2.14.942__2.12.253___________2.05.7??__2.04.???

TSUKUBA
Cusco
Subaru____0.59.459__0.58.190___________0.56.572__0.56.263

HÃ¥per dette gir en liten innsikt i hvaordan kvelden gikk.

Vi kan derrimot ikke vente på at selve GT 4 skal komme ut (siste rykter sier at det skal komme i november) http://www.gtplanet.net hvor mulightene for linking av PS 2 opp mot seks spillere om gangen er mulig.

Mindre vente tid og muligheter for å ha flere med med mindre ventetid.
Må bare si det slik at dette var en meget vellykket kveld. Vi glemte selvfølgelig og dokumentere dette med bilder så det må vi huske en annen gang.

Dette er nok noe som hadde vert morro også på ett treff hvist muligheten for seks TV'er og PS 2 hadde funnet veien til ett lokale. kunne nok vert er real competition det der.. men kansje litt mye og sette opp for en helg hehe..

Vel får vel gi meg nå der vel kjedelig nok og ha lest alt dette styret her.. 8)

#57371  av sindrejl

når man linker med ps2, må man ha like mange tv'er? :)

#57381  av CelicaTurbo

absolutt en artig turnering det der, og litt mer kjøring så er nok både jeg og Kenneth flinkere til å huske banene godt (og dermed kunne legge opp strategien bedre) så da blir nok tidene enda jevnere, men å nå opp til Amunds og Kjells tider tror jeg kan bli vanskelig med tanke på at dem har en del mer erfaring på de banene i GT4 Prologue.. :)

#57398  av Kjelliken

:D Man må ha ett tv til hver ps2 ja. :wink:

#57400  av Mr2 Mk2

Faen asså måtte legge det til den dagen da! :roll:
Ta det igjen en annen helg da vel?jeg er iallefall glatt med,men denne gangen kom damen i veien som dere vet.Så der lå jeg i sengen å så på film,ikke ble det noe på meg heller :P Hehe neida,viktig å pleie kjærligheten :) Men seriøst gutter jeg er klar som ett egg en annen dag :)

#57403  av Kjelliken

:D hehe ja du vet du er velkommen så vi får planlegge det litt i forkant neste gang.. Det var jo litt på sparket dette da. 8)

Men blir vi for mange så kan jo det lønne seg om vi har flere maskiner til rådighet.. men det kommer vel når de slipper selve GT 4 i november. jeg vet at jeg iallefall må ha meg ratt og pedaler til den tid kommer.
Kansje også en ny maskin.. så vi får se.. :wink:

#57409  av Mr2 Mk2

har maskin jeg ikke bruke som jeg kunne tatt med :)
Men vi får se hvor lenge det blir til Amund kan tillatte seg et slikt stunt igjen da :wink: står vel i gjeld til madammen en god stund nå :lol:

#57415  av kennethx

hihi, var artig det der ja. Har aldri spillt GTx før jeg, har ikke PS. Men det var artig med ratt og pedaler, så lenge pedalene holdt seg i ro =P (glatt gulv)

MÃ¥ gjentas :)

#57496  av Amund

artigt dette ja! Må nok gjentas i løpet asv høsten, og når gt4 kommer må vi vere flere ps2'er og linke! 8)

Og som Kjell sa tidligere, er imponert over hvor kjapt de lærte seg banene, da spesielt Kristian. Tydeli at han har litt erfaring fra diverse pc-spill.. :roll:

#57512  av Anders gullstein

Skal sette med ned en kveld for meg selv å se hvordan tidene mine blir til sammenlikning. Med over 41 000 km på GT3 håper jeg at jeg klarer å matche de beste :roll: .

#57521  av CelicaTurbo

Nå skal det være sakt at jeg har spillt en del GT3 men det er et halvår siden sist gang jeg så spillet, og på GT4 Prologue var det helt nye baner jeg ikke kjente overhodet, og det er noe helt annet å kjøre bilene som er tilgjengelig der enn å kjøre dem som du selv har jobbet med å tilpasse til egen kjørestil i GT3 :)

#57577  av Kjelliken

:D dette som kristian her sier er noe og ta med i betraktningen da vi lla til at kristian og kennet har store muligheter til fort og ta oss inn igjen med litt trening. for de lærte seg raskt og kjenne banenene. jeg har tross alt spilt dette spillet en del. men har lånt vekk spillet mitt til amund for tiden så han har vel sotte og spilt et par timer også må je legge til
:wink:

#57601  av Anders gullstein

sant som Celicaturbo sier, er andre baner, men kommer fort inn i det når man har erfaring fra GT3. Har også lånt bort GT4 prologen min, må nesten ta meg en tur å hente den.... fikk litt lyst til å prøve nå. Alltid morro med et utfordring.

#57602  av CelicaTurbo

joda, ting kommer fort så klart, og da skal det bli mer spennende fremmover :)

#58372  av spkstrp

morro :) Har gått til inskaffelse av xbox jeg :oops:
Fant ut at et spill i favør ps2 ble litt for lite (gt4)..
Blir aladdin live + 120 gb hd ellernoe :)