TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Samme sol??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#57438  av CelicaTurbo

på en måte forbauser det ikke :?
 #57441  av Maverick

Jeg blir så oppgitt over slike folk .. :cry:

#57448  av AndreasH

De valgte Bush, ikke sant!

#57461  av chris

ja, leste det der i avisa tidligere i sommer. værste er at det er visst en sann historie. de trodde virkelig at norge hadde to soler.

#57464  av cameleon

De er en bunch med inskrumpede oterpunger hele gjengen :lol:

#57481  av CelicaTurbo

Jeg var litt fristet til å komme med en kommentar om Bush først jeg også men lot være da.. men, når landets leder viser så mange tegn på manglende intelligens kan man jo også stille spørsmål ved befolkningens intelligens i USA :roll: Så klart er det nok bare en uheldig vinkling av meg og ingen realitet, men, det må da være flaut for de fleste amerikanere å se det der :shock:

#57494  av AndreasH

CelicaTurbo skrev:SÃ¥ klart er det nok bare en uheldig vinkling av meg og ingen realitet, ...
Var det en "disclaimer" ? :P

Vel, man finner dem i alle land. - Traff en gang et ungt par fra england som helst ikke ville til Norge p.g.a. elgene! Nei, de ville hvertfall ikke telte ute i naturen med sånne udyr rund omkring. Jeg skjønte ikke problemet først, men forstod etterhvert at de hadde en litt annen forestilling om hva en elg er: Joda, det var hvisstnok en skapning med digert gevir, godt over 2m høy, SOM GIKK PÅ TO BEN!! :lol: Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg, men knakk sammen i latter. :mrgreen:

#57499  av Kjelliken

:lol: HA HA HA de derre fra england er ikke alltig helt go nei hehe..
Men tilbake til topic .. fy søren hvor uvitende enkelte kan være.. lol

Og amerikanerene som nesten altid viser disse planet prosjektene i sine familei filmer og barne filmer. hvor er den extra solen rundt norge hen da??? he he he..

Og de har det beste utdannings oppleget i hele verden eller. ja ja kansje like greit jeg ikke studerte der da hehe.. kunne jo bli litt forverngt lære det da.. Sikkert ikke gått på harvard de folka der. isåfall er ikke det noe god reklame for harvard LOL :roll:

#57513  av Anders gullstein

En kan da bare se på bilene de lager der borte.

Bare se Ricky ticky Lake og Dr. Phil, amrisser er da så utrealistik iforhold til resten av verden. Dette er ikke forunderlig i det hele tatt....

#57520  av CelicaTurbo

Andreas: det var nok en "disclaimer" ja :wink: