TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Veilside Fortune vs Trial Tryforce

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #56726  av jan-erik

Hadde en liten photoshoot på streetmeeten på Gardemoen når Veilside MK3-ern dukket opp utpå kvelden. Derav litt dårlige bilder.
Vedlegg
IMG_1153.jpg
IMG_1153.jpg (319.1 kiB) Vist 1855 ganger
IMG_1152.jpg
IMG_1152.jpg (353.44 kiB) Vist 1855 ganger
IMG_1151.jpg
IMG_1151.jpg (254.4 kiB) Vist 1855 ganger
IMG_1150.jpg
IMG_1150.jpg (281.61 kiB) Vist 1855 ganger
IMG_1149.jpg
IMG_1149.jpg (258.81 kiB) Vist 1855 ganger

#56727  av jan-erik

og et siste bilde.
Vedlegg
IMG_1154.jpg
IMG_1154.jpg (367.95 kiB) Vist 1852 ganger

#56729  av CelicaTurbo

hm, to flotte biler det der.. på et hvis likte jeg ræven på veilside bedre, mens fronten på din bil var tøffest.. men, tviler på at det hadde sett så bra ut å lage en hybrid av kittene da :)

#56732  av jan-erik

CelicaTurbo skrev:hm, to flotte biler det der.. på et hvis likte jeg ræven på veilside bedre, mens fronten på din bil var tøffest.. men, tviler på at det hadde sett så bra ut å lage en hybrid av kittene da :)
Må si meg enig med deg der i begge de tingen ja. Veilside bakenden som blir meeget bred og fet, samt det råe eksosanlegget gjør seg veldig godt. Må si det var veldig uvant å se en Veilside i virkeligheten, tok litt tid før jeg ble vant til proporsjonene. Pga at den er så bred (min ser jo knøttliten ut ved siden av når bildet er tatt rett forfra) så virket den veldig kort, sett fra siden bakfra. Så litt rart ut først som om noe ikke stemte, men når man ble vant til det så virket det helt OK.

Men min er så klart finest da :wink:

....mangler bare litt råere felger og senking....

#56733  av CelicaTurbo

Jeg syntes de ble litt vel bredt jeg da men det er egentlig vanskelig å se slikt skikkelig på bilder så jeg skal heller være åpen for å forandre mening om jeg ser en slik mk3 en dag :)

#56750  av cameleon

Fine bilder det der jan erik :wink:
For å være helt ærlig så liker jeg Mk3'en din mye bedre uansett vinkel du ser den fra. Ikke at jeg ikke liker veilside'n, men den minner litt vel mye om de små trekk-opp-bilene jeg hadde da jeg var liten... Felgene derimot på veilsiden synes jeg var rett og slett RÅ!

Begge bilene er utrolig flotte å se på. Veilside er ekstremt rå, mens din jan erik er rå samtidig som jeg synes den er mer elegant. Kan godt hende det er fordi jeg fikk helt hakaslepp da jeg så den live og sammenligner mer der hehe :D

Uansett så er det flotte eksemplarer på to veldig gjennomførte biler :!:

#56754  av chris

cameleon skrev:Fine bilder det der jan erik :wink:
For å være helt ærlig så liker jeg Mk3'en din mye bedre uansett vinkel du ser den fra. Ikke at jeg ikke liker veilside'n, men den minner litt vel mye om de små trekk-opp-bilene jeg hadde da jeg var liten... Felgene derimot på veilsiden synes jeg var rett og slett RÅ!

Begge bilene er utrolig flotte å se på. Veilside er ekstremt rå, mens din jan erik er rå samtidig som jeg synes den er mer elegant. Kan godt hende det er fordi jeg fikk helt hakaslepp da jeg så den live og sammenligner mer der hehe :D

Uansett så er det flotte eksemplarer på to veldig gjennomførte biler :!:
enig.. all the way. jan erik sin er nok min favoritt også :)

#56817  av Erlend

Haha! Altså, nå er jeg veldig stor fan av mk3, særlig med kit, men akkurat nå slo en tanke meg... De ser ut som padder begge to, Trialen ser helt sjokka ut, mens Veilside MR2en ser bare skikkelig happy ut :D !
Hehe, konge altså :D

#56841  av skody

Helt klart råest ræv på Veilsiden. Jeg hadde gått inn for å parre den med fronten på Jan Erik sin. Sideskjørtene? hmm.. usikker. Greier meg uten og jeg :p

hva med 9x16" aka 9-10x17" på en mk3? snasent.

#56948  av AndreasH

skody skrev:Helt klart råest ræv på Veilsiden. Jeg hadde gått inn for å parre den med fronten på Jan Erik sin. Sideskjørtene? hmm.. usikker. Greier meg uten og jeg :p
:lol: :mrgreen: :lol: Bra sagt da!

Men, jeg tror vi må overlate slike fundamentale valg her i livet til Jan Erik selv,
- kanskje han vil spare seg til den rette kommer forbi... :lol:

Beklager, dette var veldig off tåpikk :mrgreen:

#56950  av The Doctor

Drit kule de to der.. En MK3 med kit er jo noe helt annet.. FÃ¥r litt mere dilla da...

#57094  av MR2turbo

Dødstøffe bilder jan-erik :D arg... skulle vært der jeg og... ;)

#57099  av chris

MR2turbo skrev:arg... skulle vært der jeg og... ;)
jepp, det skulle du..

#57109  av jan-erik

MR2turbo skrev:Dødstøffe bilder jan-erik :D arg... skulle vært der jeg og... ;)
tenker jeg nok at du skulle, men det var vel mest pga hun Hight Octane berta....

Neida, tenkte nok på deg, og at du med den nye motoroppgraderingen hadde kjørt fra veldig mye av det som stilte til start på stripa der.