TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av den Nye bilen Min

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #56720  av Mr2 Mk2

Hehe dillemmaet mellom mk2 og mk1,ble løst med at jeg kjøpte enda en Mk1 :lol: Dette er bilder tatt idag i hu og hast :roll:
Felger 15" toyota følger med
Stereo-Mp3 spiller
Green Filter
Helt nytt eksosanlegg,men vet ikke hvor skadet det er
Vedlegg
IM000257.JPG
IM000257.JPG (523.94 kiB) Vist 1503 ganger
IM000255.JPG
IM000255.JPG (461.79 kiB) Vist 1503 ganger
IM000253.JPG
IM000253.JPG (473.35 kiB) Vist 1503 ganger
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 17 aug 2004 19:57, redigert 1 gang totalt.

#56721  av Mr2 Mk2

Noen Til
Vedlegg
IM000265.JPG
IM000265.JPG (516.06 kiB) Vist 1502 ganger
IM000264.JPG
IM000264.JPG (482.78 kiB) Vist 1502 ganger
IM000260.JPG
IM000260.JPG (495.67 kiB) Vist 1502 ganger

#56724  av Kjelliken

:D grattis da ser no ut til å bli litt arbeid med den der eller skal du bare plukke motoren av den der??
:wink:

#56725  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::D grattis da ser no ut til å bli litt arbeid med den der eller skal du bare plukke motoren av den der??
:wink:
Plukker motoren++,begynte så smått å åplukke ut min idag..Men ble møkk lei hehe...

#56734  av mk1 black limited

Den så jo nesten litt for fin ut til å brukes som delebil, vel... Er det bare skaden bak, eller er det mer?

#56739  av Mr2 Mk2

mk1 black limited skrev:Den så jo nesten litt for fin ut til å brukes som delebil, vel... Er det bare skaden bak, eller er det mer?
Er kun skaden bak som består av,støtfanger,bagsjerom,skiltplate og venstre skjermbue...
Det er NULL rust alle skjermbuer+kanaler er tatt og det er ny midtkonsoll,eksosanlegg stoff til rundt girspaken...

#56741  av mk1 black limited

Jøss...og din er bedre enn denne (bortsett fra motoren)? Hva ga du for den, da?

#56762  av Hobbes

Vil du selge den uten motor?

#56904  av Amund

har du OPPDATERTE bilder jostein? eller er du for trøtt idag.. hehe :wink:

#56911  av Anders gullstein

Enig med Innset , den ser da ut som en bra prosjektbil. hvor mye måtte du ut med for den da? Hvor langt har motor'n gått da?

#57074  av Mr2 Mk2

Amund skrev:har du OPPDATERTE bilder jostein? eller er du for trøtt idag.. hehe :wink:
Hehe SHUT IT :P Vel føler jeg har skrudd litt vel mye denne uken foreksempel fra klokka 0730-00.30 på onsdag og fra 07.00-22.00 på onsdag :roll: Hehe fikk svippet i motgoren fra den røde til den hvite på onsdag med MYE god hjelp av Amund,eller ble det til at jeg HJALP Amund? :? Hehe jeg hadde koblet av det meste av ledninger/ledningnett på min,og vi putlet nå på for å få den ut.Fikk ut motoren i den røde på GODT under 1time mener jeg 8) Det var jo knall,vi kom oss ut av verkstedet sekunder før alarmen gikk og da var klokka 00.30,så har stort sett bodd på jobben denne uka.¨Har lært en smule mer 4age nå og annet dill med den bilen :wink: Vil bare RETTE en STOR takk til Amund til tross for at han feiga ut igår når han skulle mekke short shift til meg :lol: Skal nok ordne noe med speil og lykt tenker jeg,kanksje til og med en Cola :wink:

#57075  av Mr2 Mk2

Hobbes skrev:Vil du selge den uten motor?
Ã…pen for forslag :wink:

#57104  av Amund

Jostein skrev:
Amund skrev:har du OPPDATERTE bilder jostein? eller er du for trøtt idag.. hehe :wink:
Hehe SHUT IT :P Vel føler jeg har skrudd litt vel mye denne uken foreksempel fra klokka 0730-00.30 på onsdag og fra 07.00-22.00 på onsdag :roll: Hehe fikk svippet i motgoren fra den røde til den hvite på onsdag med MYE god hjelp av Amund,eller ble det til at jeg HJALP Amund? :? Hehe jeg hadde koblet av det meste av ledninger/ledningnett på min,og vi putlet nå på for å få den ut.Fikk ut motoren i den røde på GODT under 1time mener jeg 8) Det var jo knall,vi kom oss ut av verkstedet sekunder før alarmen gikk og da var klokka 00.30,så har stort sett bodd på jobben denne uka.¨Har lært en smule mer 4age nå og annet dill med den bilen :wink: Vil bare RETTE en STOR takk til Amund til tross for at han feiga ut igår når han skulle mekke short shift til meg :lol: Skal nok ordne noe med speil og lykt tenker jeg,kanksje til og med en Cola :wink:
hehe, lærer noe nytt hver gang jeg også. :wink:
feiga litt ut i går ja.. fikk et migrene anfall, tok noen piller, og våknet opp kl 10 i dag.. :roll: Men short shift må vi kunne ordne uansett.. nå som jeg bor rett ved siden av der du jobber skulle det vel vere åpent for litt av hvert kveldstid.. :wink: skulle ikke ta så lang tid med 3sgte prosjekt der du jobber nå :wink: hehe

cola hadde vert fint ja.. 8) kanskje jeg trenger hjelp en dag, og du kan hjelpe meg da? Bare hyggeli å kunne hjelpe hvet du.. :P