TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥ leting etter sko! (autofile selvsagt)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #56683  av _speedy

Heisann!

Husker at jeg så i et Autofilblad for ikke så lenge siden, på "Kjekt å ha"-sidene. Der viste de fram masse kule sko, gjerne av merket Puma, Sparco eller OMP. Problemet er at jeg ikke finner dette bladet,men husker noen av adressene skoene ble solgt på:

http://www.warmup.no
http://www.gundersenmotorsport.com

Uheldigvis for meg, fant jeg ingen sko her som jeg var på leting etter...(Kanskje Sparco skoene hos Gundersen)
Har noen dette Autofil-bladet, og kan gi meg linkene som var der? Er på leting etter lave, svarte eller blå racingsko for fritidsbruk..

:)

#56686  av The Doctor

Du får jo sånne Puma race Cat heter de. Men det er bare sånne Race replica da.. Er ment til å brukes til daglig bruk med Racing "stuk"

Veit at Harald Huysman Karting selger/kan skaffe ordentlig racing sko..

#56705  av The Doctor

Det spørs om han mener den fritids type sko eller den type som faktisk er godkjent for racing bruk.. FIM godkjent

#56713  av @lpher

Snedig det dær....stod plutselig ett par slike (lave) røde pumasko i gangen hos meg her i våres...med navnet mitt på! :D

Madammen jobber på Intersport...og hadde kjøpt med ett par til meg...DET er måten å handle på det! :D

@lpher

#56745  av _speedy

The Doctor skrev:Det spørs om han mener den fritids type sko eller den type som faktisk er godkjent for racing bruk.. FIM godkjent
Mener fritidsskotypen ja...

@lpher: Hvor mye er det for et par sånne?

#56761  av The Doctor

Jeg betalte 1199.- for den høye typen! I rød selvfølgelig 8)

#56763  av @lpher

Nismoo skrev:
The Doctor skrev:Det spørs om han mener den fritids type sko eller den type som faktisk er godkjent for racing bruk.. FIM godkjent

De lave puma-skoene kosta 990,- på Intersport ihvertfall :)

Fikk foresten beskjed om at jeg ikke fikk lov å kjøpe de Adidas/GoodYear-skoa...da de går ut snart...og det kommer noe annet nytt og kult istedet :D

@lpher

#56805  av erling

@lpher skrev:
Fikk foresten beskjed om at jeg ikke fikk lov å kjøpe de Adidas/GoodYear-skoa...da de går ut snart...og det kommer noe annet nytt og kult istedet :D

@lpher
Jeg har dem. Knall de. Eagle F1 GS2 mønster under. :D De er vel på vei ut ja.

#56894  av _speedy

@lpher skrev:
Nismoo skrev:

De lave puma-skoene kosta 990,- på Intersport ihvertfall :)

@lpher
Kanskje jeg burde vente med å kjøpe sko da... :wink:

#56914  av @lpher

Nismoo skrev:
Hvis du skal ha Adidas ja kanskje....hvis du skal ha Puma/Sparco etc. så er det bare å kjøpe...der er det små eller ubetydelige endringer 'etter sigende' :D
Erling skrev: Jeg har dem. Knall de. Eagle F1 GS2 mønster under. De er vel på vei ut ja.
De ER knall! :D hadde jo F1 dekk på Supran når disse kom jeg :D

@lpher

#57271  av _speedy

@lpher skrev:
Nismoo skrev:
Hvis du skal ha Adidas ja kanskje....hvis du skal ha Puma/Sparco etc. så er det bare å kjøpe...der er det små eller ubetydelige endringer 'etter sigende' :D

@lpher
Forresten, kan jeg og få navnet mitt på? :P

#57292  av @lpher

Nismoo skrev:
@lpher skrev:
Nismoo skrev:

@lpher
Eh? PÃ¥ skoa? :D En grei spritusj vil nok fikse det skulle jeg tro :D

@lpher

#57294  av _speedy

@lpher skrev:
Nismoo skrev:
@lpher skrev: Hvis du skal ha Adidas ja kanskje....hvis du skal ha Puma/Sparco etc. så er det bare å kjøpe...der er det små eller ubetydelige endringer 'etter sigende' :D

@lpher
Eh? PÃ¥ skoa? :D En grei spritusj vil nok fikse det skulle jeg tro :D

@lpher
LOL! Sånn du mente ja,trodde du hadde fått inngravert navnet eller noe..hehe :P