TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen intr. i sosialt samvær og morro ? Treff ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #5582  av daggy

jeg er med når som helst. men håper ikke alle er dritgode for jeg har bare kjørt 3 ganger.. :)

#5608  av chris

mr.two skrev:
Hva er egentlig "for mange" i denne sammenhengen?
Jeg tenkte hvis vi ble under 10 så kunne jeg legge alle inn gratis, noe jeg seff ikke får lov til, men blir vi fler så blir det vanskelig uten å bli merka :P

Og seff må vi ha treffet åpent for alle med en Toyota ! :) :)

Bare få satt en dato, og lag en kjapp enkel webside med påmeldte navn ellerno, så man får oversikt over hvem som blir med :)

#5632  av anders

jeg er med... Er fra oslo åmrådet... Mr.two fåreslår at du arangerer dette siden du skryter av Free driving og greier :) hehe, desuten blir det jo ikke stor forsjell på Gocart og mk1 :) :oops:

#5633  av jumbo

Hmm. Ettersom en mkI mer eller mindre ER en gocart, betyr jo det at mkI-eierne har en klar treningsfordel. Kanskje vi burde innføre et handicap-system? :wink:

#5662  av chris

Nå er jo ikke mkII så veeeeeldig langt unna gocart heller da, men vi med mkII kjører kanskje litt penere enn de med mkI ? ;) ;) ;)
Handicap-system er tingen, enig der, Dumbo ;) :twisted:

#5665  av jumbo

PANG!

Vet ikke helt om jeg hadde møtt frem hvis jeg var deg, Chris :twisted:

#5671  av chris

hihi :twisted: :twisted:
Får holde dørene på bilen låst :P :P

#5672  av bose

Jeg har lyst til å bli med.Har Mr2 ,men har ikke lappen og er heller ikke gammel nok til å ta lappen (16) :cry:
Må vente hele 1 1/2 år med å ta lappen :cry:

#5675  av jumbo

Dæggern! Skulle ønske JEG hadde hatt råd til en MR2 når jeg var 16...

De neste 1,5 årene blir vel laaaange, men fanden heller, det fortjener du! :P

#5679  av chris

Hehe, jeg kjøpte min første bil i en alder av 24 (japp, det var mr2'en, og det var sommeren 2002). Har riktignok hatt bil før som jeg har overtatt etter foreldre, men..
Vel.. når man har mr2 som 16 åring, da er det fortjent å vente ja :P :P

#5680  av jumbo

bose skrev:Har Mr2 ,men har ikke lappen og er heller ikke gammel nok til å ta lappen (16)
Kom på en ting du bør sjekke dersom du blir med, og det er om det går greit med selve gocartkjøringen uten lappen... Dersom det går greit, er det sikkert ikke noe problem å få en av oss andre til å plukke deg med... Hvor holder du til?

#5682  av chris

Jeg mener og tror at det er 16 års aldersgrense på go-cart i Norge. Det er såklart uavhengig av førerkort etc, siden det er banekjøring.

#5683  av mr.two

anders skrev:jeg er med... Er fra oslo åmrådet... Mr.two fåreslår at du arangerer dette siden du skryter av Free driving og greier :) hehe, desuten blir det jo ikke stor forsjell på Gocart og mk1 :) :oops:
Det med free-drive blir nok ikke sikkert nå nei....siden det først bare var christian og jumbo som var interissert, sa jeg det hvis det bare ble 3 stykker.....alt blir registrert vettu, så hvis jeg gir free rides til alle som vil mister jeg jobben, men får nok ordnet en rimeligere pris på kjøringen.

Alle over 15 år kan kjøre !

Og Chris : Jeg har ikke peil på hjemmesider......er du flink ? :roll: for da kan jo du ta deg av det..... 8)

Jupp...

#5685  av chris

Hadde du regna med at bare 2 personer kom til å bli med å kjøre go-cart?? av den gjengen her?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vi snakker jo tross alt om en hurv av gutter som mer eller mindre EIER gocart'er og kjører dem på landeveien til daglig :mrgreen:

Jeg er ikke flink med web nei. Men det å sette opp en ENKEL side med bare en liste over påmeldte navn og dato og evt hva man skal gjøre og hvor man skal møtes etc, er jo ingenting. det er jo som å skrive et word-dokument :P
Men så er det sikkert folk her inne som får til å lage en webside der man kan regge seg selv ved hjelp av skjema. Spør du meg blir det mye unødvendig arbeid da men :)

#5686  av jumbo

mr.two skrev: Og Chris : Jeg har ikke peil på hjemmesider......er du flink ? :roll: for da kan jo du ta deg av det..... 8)
Jeg kan mer enn gjerne legge ut og vedlikeholde ei lita side for treffet, jeg, men for å være helt ærlig, ser jeg ikke det store behovet.

Er det ikke mer enn nok om vi peker ut en dato, og at de som vil være med sender en pm eller mail til deg?