TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en "noe" spesiell "farge"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #56558  av Mr2 Mk2

Vel litt vel spesielt for min del :wink:
Vedlegg
00017153.jpg
00017153.jpg (64.37 kiB) Vist 1965 ganger

#56561  av CelicaTurbo

hehe, tipper det der blir populært på Hummerne til rappergutta i USA :)

#56569  av Erlend

Vekker iallefall oppsikt! Tenk deg en skikkelig F&F Supra i samme lakk da...vet ikke jeg, vipper mellom kult og "Star Trek"...

#56570  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Vekker iallefall oppsikt! Tenk deg en skikkelig F&F Supra i samme lakk da...vet ikke jeg, vipper mellom kult og "Star Trek"...
Kunne sikkert vært kult nok det da,på en skikkelig gjennomført bil,tenk en slikk lakk i skumringen da 8)

#56571  av sexten

sånn lakk er faktisk ikke lovlig i Norge :)

#56572  av bose

kanskje ikke så rart. blir jo sinnsykt blenda i sollys

#56573  av jan-erik

Sikker på det ikke er en film som er lagt utenpå bilen. Vet det gikk en Audi i Oslo med slik film på for noen år siden. Men lovlig er det ikke som sexten skriver.

Minner meg forresten litt om Terminator 2. Bilen til Sarah Conner??

#56577  av mr.two

Er ikke direkte chrome, men denne alu fargen er jo helt rå på mr2 ! Hvem bryr seg om det er lov eller ikke, slik farge må man jo bare ha ! 8)

Bilde

Edit ; En liten skrivefeil :wink:

#56581  av Mr2 Mk2

mr.two skrev:Er ikke direkte chrome, men denne alu fargen er jo helt rå på mr2 ! Hvem bryr seg om det er lov eller ikke, slik farge må man jo bare ha ! 8)

Uffda det var ikke mye pent spør du meg,men om jeg hadde snudd meg etter den ja!!Kanksje tilogmed flere ganger :lol:

#56584  av The Doctor

mr.two skrev:Er ikke direkte chrome, men denne alu fargen er jo helt rå på mr2 ! Hvem bryr seg om det er lov eller ikke, slik farge må man jo bare ha ! 8)

Bilde

Synes den var nesten helt rå jeg. Fargen er jo nesten ingen som har...

#56586  av memo

syns den var tøff jeg og :)

#56588  av tahustvedt

*metall*

Jøss, det ser ut som aluminium.

#56589  av sindrejl

er det ikke sånn alle biler er før dem blir lakka? ;)

#56594  av memo

ikke akkurat :)

og sideskjørt, front og hekk i aluminium? naaah.. tror de foretrekker glassfiber der... den er nok lakket slik