TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Veilside stylet MR2 mk3!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #56245  av k_one

så en rød veilside stylet mr2 mk3 for et par dager siden på lysaker.
Den hadde retning oslo mens jeg hadde retning drammen:( u-sving på motorvei med midtrabat funker som kjent veldig dårlig så jeg måtte utagere adrenalin-rushet på egenhånd...grrrr....
det ble bare en påminnelse om hvor rå min bil vil bli når feriepenger o.l dukker opp snart *glise*
noen som har en anelse om hvem det kan være??har hørt rykter om at det går 2 stk Veilside MR-S Fortune i oslo.....har veldig,VELDIG lyst til å møte noen som har en så jeg kan gjøre meg opp en mening om kit'et i real-life.....

#56251  av memo

kan tenke meg til at det er jan-erik her på forumet som eier den ja..
tror den er til salgs og?

#56252  av jan-erik

memo skrev:kan tenke meg til at det er jan-erik her på forumet som eier den ja..
Min er IKKE Veilside stylet, men den blir ofte tatt for å være det :-(. Det er bekreftet at det går 1 stk rød Veilside stylet MK3 i Oslo, tror den kanskje skal på Gardermoen nå den 13. , så vi får se.
Vedlegg
Veilside red.jpg
Veilside red.jpg (14.79 kiB) Vist 1749 ganger
Rudskogen sprintcup.jpg
Rudskogen sprintcup.jpg (78.35 kiB) Vist 1749 ganger

#56385  av cameleon

jan-erik skrev:
memo skrev:kan tenke meg til at det er jan-erik her på forumet som eier den ja..
Min er IKKE Veilside stylet, men den blir ofte tatt for å være det :-(. Det er bekreftet at det går 1 stk rød Veilside stylet MK3 i Oslo, tror den kanskje skal på Gardermoen nå den 13. , så vi får se.
Du må slutte å titte på damene når du kjører på bane jan erik :D Se på veien :P

#56546  av chris

Var en veilside-stylet mr2 mk3 på gardermoen den 13. ja.

#57947  av densortecelicaen

Møtte en kar på ryen som hadde en veilside stylet rød en.. han hadde 16 eller 17 tomsfelger på den... :? så litt snøtt ut.. dette var rett føre våler treffet.. å da sa han han tenkte seg en tur opp dit en tur for og snappe noen priser.. men han visste ikke om han gadd.. hehehe.. :lol: