TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Blev Danmarks hurtigste bil i min Celica GT FOUR

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#56109  av chris

gratulerer!!!

går unna den doningen din :D

sinnsykt fin bil også, en drømmebil.

#56133  av Wishmaster

Grattis :D pen bil å :)

#56146  av funkes

Grattis ;)

11,67 er jo fort det! Så rimelig varmt ut der også...
Hvile slutthastigheter? hadde du?

Robban med sin Syclone var vel førstemann som greide 9 sekunder med 4x4 i Norden også. Han kjørte 9.91 og 223kmh sluttfart for to uker siden.
Filmsnutt finner du her http://racemovie.mine.nu/movies/sundis/ ... dedivx.avi . :)

#56148  av Rallar

Gratulere! RÃ¥ bil det der ja. :D

#56189  av Arne rebel

Den blå Golfen, var det den det var en repotasje om i Vmax for en stund siden? Uansett dette må være toppen av nytelse 8)

#56226  av Kjelliken

:D Det må jeg si, dette ga meg tårer i øyekroken, lenge siden jeg har vert så imponert over celica som der.. Rigtig fet bil du har der..

Jeg bare er maga mesunnelig og jeg vet jeg ikke er aleine om det.. :wink:

#56247  av gtfour.dk

Hej alle sammen.

Og mange tak for det.

Den blå Golf V6 Bi-Turbo med 600hk var den der var i VMAX for noget tid siden.

Min udgangs hastighed var kun på 187 kmt. men det er vi ved at lave om på.

Håber da på at se nogle Nord mænd til DHB 2005, da i her har mulighed for at deltage i den klasse der er for udlanske biler.
I år var der kun en bil i denne klasse ....... :cry:

Her er en DHB 2004 video mere at se på og ikke kun om min bil http://redline.mobia.net/video/Bravodud ... b_2004.mpg

#56264  av Speeder

Gatulerer så mye igjen. :)

Dette kitet som du skal oppgradere til, hvor mye hestekrefter er et realistisk mål da?

Blir spennende å se hvilke tider du får med skikkelige dekk. Du skulle ha kommet oppover en tur til neste år, og testet på en av europas raskeste baner. Gardermoen Raceway 8)

#56305  av gtfour.dk

Hej igen Speeder

Det med hk og min opbygning af min motor holder jeg lidt for mig selv.
Men jeg kan sige så meget at jeg kørte ikke med mere end 60-65% af den hk jeg har i min motor til DHB2004.

Og ja, jeg ser også meget frem til at køre med de nye dæk og et andet motor program og håber på at få min kit 4 hjem snart.

Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at køre i Norge, men jeg plejer at køre en dag på striben i Sverige, Emmaboda osv. men også i Tyskland vil jeg køre. Men nu må vi se, det bliver ikke i år jeg kommer til Norge og køre.