TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny Celica i bygda her =)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #55277  av DannyBoy

På det lille stedet her, er det nå kommet en svart Celica GT-4.
Skal se om jeg klarer å slå av en prat med han, men kjenner han ikke og er ikke lenge siden han flytta hit. Så får se hva jeg klarer å utrette :roll: :)

#55844  av DannyBoy

Uff, så den bilen idag, når jeg dro på beachen :(

Først så jeg baken, og så at den var bulka, og tenkte uff da...
Så kjører vi litt lenger, og da ser jeg fronten.
Har kræsja noe helt sinnsykt! Hele sida er ødelagt og fronten er MOST noe så sinnsykt. Han har ikke hatt den Celica'n lenger enn ifra mai/juni.

Nei, uff ass, det er det værste jeg har sett på lenge :cry:

#55921  av sindrejl

ai ai ai kjedelig.. bilen gikk vel litt bedre enn han hadde trodd da ;)

#55947  av MRQuoc

undervurdering av bilen og overvurdering av sine egne egenskaper og erfaringer , gjør vel at de fleste har økt risiko .. og dette er nok ett eksempel :p .. beklagelig :)

#55976  av DannyBoy

Vurderer å stikke opp til han etterpå, og høre om han har lyst å selge felgene sine til meg... :D

Hvis jeg ser at felgene er hele og ikke noe er knekt osv, det skal ikke være noe i veien med dem da? Tenker, siden han kræsja så hardt som han har gjort.

Er sjuk idag, så blir vel kanskje i helga en gang, skal nok få knipsa noen bilder da også...

#55987  av maxgets

om du gjør det, spør om han har vannpumpe til ic til salgs og a:D
evt. også andre deler. er meget interesert:)
kanskej jeg kunne fått nr hans om du skal dit og han har bilen?:)

#56036  av DannyBoy

maxgets skrev:om du gjør det, spør om han har vannpumpe til ic til salgs og a:D
evt. også andre deler. er meget interesert:)
kanskej jeg kunne fått nr hans om du skal dit og han har bilen?:)
Skal nok ta en tur oppom han jeg, så snart jeg blir frisk.
Han har bilen, den står i oppkjørselen hans, så jeg tar med en prat med han så fort som mulig, så skal jeg gi beskjed :wink:

#56690  av maxgets

har du pratet med han?:)

#56776  av DannyBoy

maxgets skrev:har du pratet med han?:)
Nope, er fortsatt sjuk :( Skal gå på pencilin i 8 dager til, men er på bedringens vei :wink:

Jeg ber om nr jeg, så får du snakka med han :) Men tviler litt på at det er mye inni motor-rommet der som er inntakt etter så hardt han kræsja :P

Men som sagt, skal snakke med han så fort jeg tar meg tid, litt stress med skole osv for tida, men til helga kanskje...? :roll: :D

#56952  av DannyBoy

Var oppom der idag, men ingen var hjemme.
Men tviler på om det er mange deler som er inntakte, alt som heter IC er knust og det er vel det meste av motoren også.

Felgene har blitt trykka hit og dit, så så ikke helt bra ut :( :cry:

Kommer kanskje bilde i løpet av kvelden...