TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nye Celica GT-Four 91mod

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #55838  av Toyota4ever

:D Hei alle Toyota elskere.
Æ ha nettopp kjøpt mæ ein Celica GT-four, bilen æ ha hatt i søke lyset læng, og no har æ en. Kjøpte den tå han Lars Cato Arntsen som e medlem hær i klubben, makan te real kar og handel bil av ska du leit leng ette. Bytta mr2en min me celican, va ein lang tur og hent den da, kjørte ifra Lensvika (Trondheim) me ein Hi-Lux 2,2 bensin me mr2en på henger oppover (ca.97mil), men de av helt klart vært de. Vil takken Lars Cato me handelen. Ska kom me mine egene bilda og videre planer for "guds gave te ein Toyota elsker" Celican.
Ã… takk te japsan som laga biln. :D :D :D :D

#55845  av DannyBoy

Gratulerer med ny bil og velkommen til forumet :) :wink:

Ligger en annen post her, som heter "Fortell litt om deg selv" eller noe i den duren, ta en titt der også kanskje :D :P

#55848  av @lpher

Grattis med ny grom-doning ja :D ..og velkommen i det gode selskap :)

BTW....mener jeg har sett en Sort GT4 (ST205) i Lensvik-traktene før også jeg? Am i right? :D

PS! Easy on the trøndersk..ikke alle her inne som skjønner det :D

@lpher

#55860  av larsst185

Nope er nok min gamle st185 han har ja.Savner den bilen "litt" kan man si......

#55861  av larsst185

ehe.Er vel kansje søstra hannes sin bil.Han snakka i det mener jeg.Stemmer det?

#55894  av @lpher

larsst185 skrev:ehe.Er vel kansje søstra hannes sin bil.Han snakka i det mener jeg.Stemmer det?
Ikke umulig :) Den har holdt til rundt Lensvik ett par år...om jeg ikke tar helt feil :)

@lpher
 #56433  av Toyota4ever

Ja, stemmer de ja hun hadde en 94mod celica gt-4 wrc. Drit moro bil, den ble vel solgt til en nedi sogn en stan. Vi i famen. hadde ei bra sammling me toyota skjø. Æ hadde en celica gti 90mod, søstersen hadde en celica gt-4 wrc 94mod, typen te søstersen hadd en mr2 turbo 91mod og han papps en rav4 00mod. Ei finn sammling de. :) :)
 #56548  av chris

Toyota4ever skrev:Ja, stemmer de ja hun hadde en 94mod celica gt-4 wrc.
hvis det er snakk om en ST205 her nå, så er det neppe en WRC. Såvidt jeg vet finnes det ingen Celica mk6 GT-FOUR WRC i Norge. Eneste jeg har hørt om i skandinavia er danske Tommy sin. Men ruller noen ikke-wrc'er i landet her da, vanlige ST205'er altså. Er ikke så veldig stor forskjell på de dog.

-edit-
velkommen til ts-ogn forresten ;)

#56565  av CelicaTurbo

chris: Jeg tror det er flere WRC-modeller her til lands enn det er vanlige GT-Four faktisk :wink: Jeg har en følelse av at det er flere Carlos-modeller også men er ikke helt sikker på den der.. jeg tror grunnen kan være at når man først importerer en bil man ønsker da henter man den modellen som er sjeldnere eller noe :)

#56598  av CelicaGT

Har snakka med thalow og han har importert gt four wrc for eit årstid tilbake. Veit ikkje om den personen er her på forumet eller irc

#56603  av chris

CelicaTurbo skrev:chris: Jeg tror det er flere WRC-modeller her til lands enn det er vanlige GT-Four faktisk
hmm.. kan vi frembringe noe tall på dette? kan liksom ikke se for meg at det skal være så mange av en såpass sjelden bil.

#56660  av CelicaTurbo

tja, det er vel en WRC i Trondheims-traktene som er blitt omtalt her tidligere, så er det en i Oslo som har vært innpå forumet her i perioder tidligere, han stilte ut på det treffet i Oslo i mai hvor også Markus og Jan Erik stilte ut, og så har vi Gerry Ringøy i klubben som jeg mener holder til et stykke nordpå..

#56663  av The Doctor

Får nesten litt lyst på sånn GT4 jeg.. Har fått skikkelig dilla på. Spesielt den GT4 ST205 WRC!

Rå bil du har fått iallefall :)

#56664  av chris

CelicaTurbo skrev:tja, det er vel en WRC i Trondheims-traktene som er blitt omtalt her tidligere, så er det en i Oslo som har vært innpå forumet her i perioder tidligere, han stilte ut på det treffet i Oslo i mai hvor også Markus og Jan Erik stilte ut, og så har vi Gerry Ringøy i klubben som jeg mener holder til et stykke nordpå..
ah, okay. da så. trodde dette var en sjelden bil jeg, men da tok jeg tydeligvis feil :)

#56665  av Speeder

chris skrev:
CelicaTurbo skrev:tja, det er vel en WRC i Trondheims-traktene som er blitt omtalt her tidligere, så er det en i Oslo som har vært innpå forumet her i perioder tidligere, han stilte ut på det treffet i Oslo i mai hvor også Markus og Jan Erik stilte ut, og så har vi Gerry Ringøy i klubben som jeg mener holder til et stykke nordpå..
ah, okay. da så. trodde dette var en sjelden bil jeg, men da tok jeg tydeligvis feil :)
Det ER en skjelden bil. 2500 produsert