TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GISP!!!!!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #55721  av KK-ma70

Møtte et trist syn på Frøya i uka som var.

Sølvgrå MK3 Supra med campingvogn :shock: CAMPINGVOGN!!!!!!!!!!!!

Holt på kjøre av veien med det samme jeg så den.
 #55722  av Maverick

Vel, på Frøya er A L T mulig da.. :lol:

#55729  av sindrejl

men men.. det er da ikke lov å kjøre supra med tilhenger?

#55751  av Speeder

sindrejl skrev:men men.. det er da ikke lov å kjøre supra med tilhenger?
Hvorfor ikke?

#55768  av Anders gullstein

Var på tur opp fra Fredrikstad, så så jeg antakeligvis den samme Supra'n du så med sjampingvogn i Alvdalen. hehe... var mersom baktung (feriesenka). :lol:

#55781  av @lpher

Speeder skrev:
Hvorfor ikke?
Jeg antar Sindre sikter til det daktum at det er bilde av en Supra med campingvogn i brukermanualen min....med ett helv*** svært rødt kryss tvers over bildet! :D

@lpher

#55803  av sindrejl

@lpher skrev:
Speeder skrev:
Hvorfor ikke?
Jeg antar Sindre sikter til det daktum at det er bilde av en Supra med campingvogn i brukermanualen min....med ett helv*** svært rødt kryss tvers over bildet! :D

@lpher
mer eller mindre ja ;)

#55997  av KK-ma70

Slit litt med nattesøvnen ja.... Mareritt... enn å finn på å gjør nå sånt da??? Synet kommer til å forfølge meg i lang tid fremmover. Noen som har nr. til en god psykolog?

#56019  av chris

KK-ma70 skrev:Slit litt med nattesøvnen ja.... Mareritt... enn å finn på å gjør nå sånt da??? Synet kommer til å forfølge meg i lang tid fremmover. Noen som har nr. til en god psykolog?
du får søke etter hjernekrymper i gulesider :D