vel .. jeg har jo familie i USA , og hele gjengen kjører kun Toyota .. men så kommer de til ett stykke der økonomien tillater finere biler ..
Mor og far samt bror har nettopp vært der en tur nå , litt leit at jeg ikke ble med , min fetter er mekaniker på en Lexus.verksted .. og dermed har hele familien der borte byttet Toyota med Lexus ..
Så blir jeg fortalt dette ..
Fetter : Lexus SC , 4,3Liters V8 turbo (ettermontert)
.. stoppet på 430hk ( 300orginalt) 500NM ved 3500 rpm
Kusine : GS430 , 4,3Liters V8
så har vi familiebilen da : GX , V8 4WD
Alle i 2004 modeller ... og bensinslukere .. men for en gud å kjøre en SC med V8 Turbo .. en dag .. en dag .. solfylt dag .. jah .. and the ladies going blind ..
hvor er disse bilene i norge? jeg lengter etter dem ! .. spesielt SC´en .. men kanskje fordi de rike i norge kjører Merc´e og BMW .. som ikke faller i min smak uansett hvor raske de er .. hvor fine pupper dem har ..
Like blinde som sverige ..
Ser ut som jeg må jobbe mot et mål nå .. ha masse penger og vise dem fra SC ..
Mor og far samt bror har nettopp vært der en tur nå , litt leit at jeg ikke ble med , min fetter er mekaniker på en Lexus.verksted .. og dermed har hele familien der borte byttet Toyota med Lexus ..
Så blir jeg fortalt dette ..
Fetter : Lexus SC , 4,3Liters V8 turbo (ettermontert)

Kusine : GS430 , 4,3Liters V8
så har vi familiebilen da : GX , V8 4WD
Alle i 2004 modeller ... og bensinslukere .. men for en gud å kjøre en SC med V8 Turbo .. en dag .. en dag .. solfylt dag .. jah .. and the ladies going blind ..
hvor er disse bilene i norge? jeg lengter etter dem ! .. spesielt SC´en .. men kanskje fordi de rike i norge kjører Merc´e og BMW .. som ikke faller i min smak uansett hvor raske de er .. hvor fine pupper dem har ..
Like blinde som sverige ..
Ser ut som jeg må jobbe mot et mål nå .. ha masse penger og vise dem fra SC ..

Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc