TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bilentusiast i dødsulykke

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #55472  av chris

sikkert veldig mange av dere som vet dette nå, men det var Øystein aka Ozzzt som døde i ulykken på Skatval nord for Stjørdal i ettermiddag. Jeg, Alf Morten og Sindre passerte ulykkesstedet ca en time etter det skjedde, og det så ikke bra ut nei. Ozzzt var kjent for sin heftig trimmede Audi S2, og skulle bli filmet av High Octane førstkommende fredag..

http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=44820

http://www.adressa.no/nordtrondelag/art ... eID=502088

#55478  av cameleon

Jepp...hørte om det der :(

R.I.P

#55481  av DannyBoy

Uff da :( Aldri bra når noen dør i trafikken :cry:
Morra til en kompis av meg døde bare noen 100-m borti veien her, for 2-3 år siden. Var trist :cry:

R.I.P - måtte han ha det bra, hvor enn han er...

#55483  av funkes

Dette er uvirkelig. Jeg fikk sjokk da jeg fikk telefon om det i dag.
Øystein var en skikkelig skikkelig allright type!
Han var veeeldig engasjert i bil og bilmiljøet i Norge.
Alle kjenner Øystein som en kjernekar, og det var han virkelig!
Alltid blid og positiv!

Takk for fine stunder....nå er du en legende i Norsk bilmiljø!!

Hvil i fred Øystein Vige :( :(

#55485  av sindrejl

Uff dette visste jeg ikke før jeg leste det nå at det var han som krasja der :(
Kondolerer

#55486  av mralp

Var min bestekompis. Dette vil følge meg hele livet.
RIP Øysten.

#55491  av @lpher

Mine kondolanser til famile, venner og bekjente av Øystein...

Kjente ham ikke så godt selv...men har vekslet ord med ham en rekke ganger og det er liten tvil om at han virkelig var en BRA mann!

@lpher
Sist redigert av @lpher den 07 aug 2004 18:28, redigert 1 gang totalt.

#55505  av jan-erik

Ufattelig trist å høre om, og så forferdelig meningsløst.

Kjente ikke Øystein selv, men har kjørt sammen med han på banetreff en rekke ganger, sist på Sommertreffet på ACR i juni. En utrolig dyktig sjåfør.

Våre tanker kommer til å gå til hans familie og venner under morgendagens kjøring med Norsk Sportsvogn Klubb på Rudskogen. Øystein var medlem av NSK og en ivrig deltager på våre banetreff.

Kondolerer.

#55714  av erling

Uff, triste greier. :( Husker ham godt som den sprudlende entusiasten med S2 på bilforumet.net.

Kondolërer.. :(

#55725  av @lpher

Fikk denne SMS'en av Funkes i dag:

----------------------------

Cruising for å hedre Øystein "Osten" Vige som døde sist fredag. Oppmøte IKEA (Trondheim) kl. 20:15 på Onsdag. Bilmiljøet skylder ham dette!

Spre ordet....

----------------------------

@lpher

#55730  av sindrejl

synd jeg ikke får fikset bilen før torsdag :( da må jeg få sitteplass hos deg alf

#55851  av Mr2 Mk2

sindrejl skrev:synd jeg ikke får fikset bilen før torsdag :( da må jeg få sitteplass hos deg alf
"ååå dakkals sindre må du sitte på i Supra for en dag :cry: " stakkars føler med deg :wink:

#55988  av chris

jeg har sendt ut masse-sms til trøndergutta. selv har jeg dessverre ikke mulighet for å delta. skulle gjerne vært med på dette.

for øvrig.. tråden om hans dødsfall på bilforumet.net har nå 242 replies og 12576 views. tror det sier litt om hvor populær denne karen var.