TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen intr. i sosialt samvær og morro ? Treff ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #5531  av mr.two

Hadde vært morro å ha et treff med alle her fra forumet. Det har blitt tenkt litt på å ha noe på Harald Huysman Karting på Alnabru, Oslo. Der kan vi kjøre kart, spise, drikke eller gjøre hva pokker vi ellers har lyst til (nesten)

Noen som er hypp på dette ???

#5532  av jumbo

Sign me up!

#5534  av Christian

Er klar jeg :D

#5547  av mr.two

Når har folket tid og lyst til å gjøre dette da? søndager og mandager er det hvertfall kjør 3 heat betal for 2....men kan ordne mer hvis vi ikke blir for mange ! :P Vi må prøve å få satt en dato her da....slik at det blir litt lettere å forholde seg til for oss alle...!!!

Dette SKAL gjøres 8) !!

#5552  av jumbo

mr.two skrev:Når har folket tid og lyst til å gjøre dette da? søndager og mandager er det hvertfall kjør 3 heat betal for 2....men kan ordne mer hvis vi ikke blir for mange !
Hva er egentlig "for mange" i denne sammenhengen? Jeg har en Nissannisse som sikkert har kjempelyst til å være med hvis han får lov... Eller skal vi holde dette som en ren MR2-affære? :)

#5553  av MR2turbo

Det blir litt langt.. Men jeg ville gjerne vært med ;)

#5560  av Goose

jumbo skrev:
mr.two skrev:Når har folket tid og lyst til å gjøre dette da? søndager og mandager er det hvertfall kjør 3 heat betal for 2....men kan ordne mer hvis vi ikke blir for mange !
Hva er egentlig "for mange" i denne sammenhengen? Jeg har en Nissannisse som sikkert har kjempelyst til å være med hvis han får lov... Eller skal vi holde dette som en ren MR2-affære? :)

MR2-affære? :( føler meg sviktet!!!!!! :cry:

#5562  av jumbo

Goose skrev:MR2-affære? :( føler meg sviktet!!!!!! :cry:
Eh.. :oops: Jeg bare hosta!

Mente selvsagt "Toyota-affære"!

#5566  av Goose

:D

Celica er akseptert! Da er jeg med! 8)

#5567  av chris

Synes jeg hører plaskingen i årene av all roingen her nå ;) hehe

Uansett, bare gi meg en dato, er med uansett jeg. :)

#5569  av chris

Synes jeg hører plaskingen i årene av all roingen her nå ;) hehe

Uansett, bare gi meg en dato, er med uansett jeg. :)

#5572  av jumbo

Du hører nok heller "putre" "putre" fra to-hesteren, tenker jeg! :wink:

#5577  av mr.two

Hva er egentlig "for mange" i denne sammenhengen?
Jeg tenkte hvis vi ble under 10 så kunne jeg legge alle inn gratis, noe jeg seff ikke får lov til, men blir vi fler så blir det vanskelig uten å bli merka :P

Og seff må vi ha treffet åpent for alle med en Toyota ! :) :)
 #5581  av LARS

Er inntresert i å møte andre med mr2 i oslo området ,
For å se på og utveksle ideer [/b]