TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• samlepost: FRITID! 56k warning

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #55183  av memo

sommer og sol nå, og god tid til å drive med fritidshobbyer..

så jeg håper dere følger posten, og skriver litt om hva dere driver med, når dere IKKE kjører ifra purk, polerer bilen, sjekker fjortisser, kjøper styling, polerer bilen eller polerer bilen :lol:

jeg personlig liker å ta bilder.. tegne.. osv.. fotograf hadde vært et drømmeyrke :)

så jeg legger ved noen bilder jeg har tatt i løpet av min tid som hobby-amatør-fotograf:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

that's just about it.. now show me yours :P

#55185  av chris

du stiller nok en del klasser over meg, memo.. men her er da noen bilder jeg har tatt (de ligger på hjemmesiden min)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

må vel også ha med et "stemningsbilde" med bilen på da :P

Bilde

#55186  av chris

mora mi malte et par malerier også, ut i fra et par fotografier jeg tok i vinter. finner ikke de bildene akkurat nå, men har bilder av maleriene :)

Bilde

Bilde

#55196  av tahustvedt

Vanligvis så bygger jeg helikopter, fly eller elektromotorer. Av og til flyr jeg greiene også men jeg liker best å konstruere og bygge. Jeg tegnet litt med blyant for et halvt års tid siden etter å ha hatt en pause på mange år, men har ikke tegnet i det siste.
Vedlegg
En av tegningene mine. Maserati Tipo (Birdcage).
En av tegningene mine. Maserati Tipo (Birdcage).
birdcage01.jpg (14.8 kiB) Vist 508 ganger
Den lille karen.
Den lille karen.
submicro28.jpg (93.11 kiB) Vist 508 ganger
Apache. Vant en konkurranse med disse Apache-bildene.
Apache. Vant en konkurranse med disse Apache-bildene.
bestheli02.jpg (68.79 kiB) Vist 508 ganger
Apache.
Apache.
artistic01.jpg (89.22 kiB) Vist 508 ganger
Apache.
Apache.
artistic02.jpg (89.25 kiB) Vist 508 ganger

#55207  av mralp

Jeg liker å ikke gjøre noe, bare nyte stillheten. Når jeg blir "lei" kan jeg lese litt. Det må være varmt da, minst 25 grader, så jeg bor i feil land da ...og ikke minst, feil landsdel ^^

#55222  av Remi

he hey :D legger med noe bilder her som æ tok i sommerFerien :D

#55224  av Remi

hå særiøst det der blei 56k-killer.. sorry for at dem blei så stor da :wink:

#55225  av chris

kan dere ikke resize bildene til maks 1024x768 da, så de fleste får se hele bildet på skjermen uten å måtte scrolle fra side til side?

#55226  av Remi

hm.. æ har ikke veldig mye foto-shop skills.. såe sorry mac :roll:

#55234  av MRQuoc

Jeg ønsker , som memo , bli fotograf , men jeg kommer aldri i gang, sist kredittsjekk var negativt i forhold til hva en digital speilrefleks koster .., så jeg må vente enda lenger på å få ny kamera .. jeg har tidligere lånt meg flere SLR kamera , men det er bare en kompaktkamera jeg virkelig eier .. de fleste bildene mine er på papirer og negativer , mens noen er tatt inn på maskinen . Jeg liker å skrive , lese reiseskildringer så fremst det er godt skrevet og vinklet :) Foruten det , prøver jeg å holde meg aktiv i forskjellige idrett , som klatring; gir meg utrolig bra holdning ved å ikke gi opp, finne nye løsninger for å komme videre .. hele tiden, paintball; gir meg økt teamfølelse og gjør meg god til å ta valg under press og stress, Seiling; gir meg nærheten til noe jeg er redd for , , vann, Skateboarding; siden jeg var 12-13 år , Snowboarding; siden jeg var 12-13 år. jeg er evig på let etter nye opplevelser og komme i kontakt med nye mennesker som jeg kan bidra til å være en ressurs når jeg er der.

Og som fotograf kan jeg være i miljøene og samtidig kanskje leve av det .. Jeg kommer til å prioritere til å bli nærmere en fotograf fra høsten og fremover , med kurs og skole .. og bedre kredittvurdering :)

#55236  av sindrejl

liker å bråke.. er vel en typisk fjortiss der.. musikk må være på døgnet rundt :P

#55247  av DannyBoy

sindrejl skrev:liker å bråke.. er vel en typisk fjortiss der.. musikk må være på døgnet rundt :P
Bruker du fritiden din til å bråke? :wink: :D :P

#55250  av chris

DannyBoy skrev:
sindrejl skrev:liker å bråke.. er vel en typisk fjortiss der.. musikk må være på døgnet rundt :P
ja, det gjør han :P

#55252  av DannyBoy

chris skrev:
DannyBoy skrev:
ja, det gjør han :P
Hehehe :D :D

Driter meg sikkert ut nå, men er dere brødre? Tror jeg har fått med meg et sted at du har en bror her inne Chris, men vet ikke hvem det er...