TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR"'en min er i helvete akkurat nÃ¥!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#5516  av jensi

Markus

Ser du har metanolen klar på planen til Russefesten begynner.
Du driver vel ikke å destilerer egen frostveske der ute? :P

Er du snart klar til lakking?

Har solgt MR2 en min.Sitter igjenn med en tom følelse,og sjekk det været vi har her i Sandnes.Typisk akkurat nå når jeg ikke har bil.
Får vel begynne å stelle med Previaen til jeg finner et nytt emne. :wink:
Jens

#5549  av MR2turbo

Jensi:

Det var nok bare suppe til bilen..:) Men det var jo en god ide å destillere lit til den heidundrande russefeiringa jeg skal ha i bilen :lol: neida.. er mest glad i øl og congac jeg ;)

Jeg burde vært klar med bilen nå.. men fikk litt problemer med no eu-kontroll mangler på VW'en.. så jeg har enda litt igjen.. Men det er bare litt sparkling så er den biten klar.

Begynte å ta ut girkassa i kveld for å smøre opp opplagringa til utløser armen på clutchen... så i morra er det bare å sette jekken under og løfte den ut.. Det tar jo og et par dager før den er i igjen, siden jeg jobber fullt i tillegg.

Var ute hos Arild på Toyota i dag og han fortalte meg at det var en kjenning av han som hadde kjøpt bilen din.. Bilen ble jo bra mens du hadde den! :) hva er planen? mk3?

Var ute med Stian fra Gandal på lørdag (sort '92 gti), og cruiset med taket av, HERLIG!!

#5597  av jensi

Jeg er styggt redd det står en Mr2 turbo her innen 1 mnd.
Det er mMK2 resten av familien vil ha.
Første gang jeg ikke har fått lov å selge en bil.
Men får ikke fruen til å kjøre Mk3 .
Hun har ikke sansen for cab.
MÃ¥ vel ha silicon og ny bikini da. :wink:
Hadde egentlig ikke lyst å selge bilen nå når den hadde blitt så bra men frister litt med å selge- kunne legge til litt å få noe som går godt og har servo også videre.
Har noe på gang.
1-2 uker.
Vi får se.
Håper iallefall den nye eigeren av min bil blir fornøyd.Kan ikke forstå noe annet.
Jens

#5613  av MR2turbo

hmm spennende ;) men huff skal det bli enda en orginal turbo i distriktet... Jeg og Hobbes får vel leve med det..

Lykke til, og sving gjerne innom med ny bil ;) ;)