TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Var noen herfra pÃ¥ Hyusman Karting idag??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#5442  av jumbo

Hmm. Hvor hilder han til?

Jeg var en tur til Vestfold golfhall i dag. Kartingen hans er i Drammen, right?

#5443  av mr.two

Nei den ligger på Alnabru i Oslo :D

Da var det nok neppe deg Jumbo.... 8) Men bilen var fin hvertfall !
 #5448  av daggy

var på grønland kartinga på fredag. huysman skal visst være bedre, må ta meg en tur dit snart.

hva drar dere rundene på på huysman og grønland ?

skal det forresten arrangeres noen treff ?

og - var å råna ned bogstadveien her en dag når det var så varmt med targaen og vinduene nede 8) Så en mørk-grønn en og en rød gti. noen herifra ?
 #5471  av mr.two

ahih skrev:hva drar dere rundene på på huysman og grønland ?
Jeg har jobbet som banemedarbeider på Huysman siden Mai 02, så jeg syns jeg er ganske dyktig 8) (ikke for å skryte assa) Beste runden min er 32.73 og banerekorden er 32.28.

Hadde vært kult med et treff på huysman eller no, og jeg kan prøve å fixe no gratis kjøring !

Jeg kaller meg ----Kråka---- hvis noen lurer....
 #5477  av chris

mr.two skrev:
ahih skrev:hva drar dere rundene på på huysman og grønland ?
Jeg har jobbet som banemedarbeider på Huysman siden Mai 02, så jeg syns jeg er ganske dyktig 8) (ikke for å skryte assa) Beste runden min er 32.73 og banerekorden er 32.28.

Hadde vært kult med et treff på huysman eller no, og jeg kan prøve å fixe no gratis kjøring !

Jeg kaller meg ----Kråka---- hvis noen lurer....
DET kaller jeg en god ide!!

#5511  av Christian

Hadde vært morro ja :D

#5528  av mr.two

Må prøve å få med så mange som mulig da! Men er det noen som har lyst til å være en slags " meet leader" ?? Eller bare ta ansvar for å prøve å arrangere noe??

#5529  av jumbo

Jeg er klar som et egg for å være med, men jeg har for mye overtid om dagen til å arrangere noe som helst, inkludert søvn... :?

#5530  av mr.two

hehe... :D jeg skjønner ! jeg kan lage en tråd, så får vi se om det er noen interesse om dette....