TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2 stk Mk1 pÃ¥ reise!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#55053  av Amund

kanskje før :wink:

har alltid i tankene at du trenger motor.. kan hende det plutselig dukker opp noe vet du. :wink:

olje? tja stripe i syl nr3? eller rett og slett slitt motor?
om du bestemmer deg for å finne en artigere motor til din, gi en lyd :wink: kanskje jeg kan hjelpe.. 2jz kanskje ? hehe, neida holder vel med en northstar v8 til deg tenker jeg.. :D

#55054  av Amund

Jostein skrev:offtopic:skal du på skolebenken igjen?hva da?fortsatt innenfor mekanisk eller går du en annen vei?
høyere mekanisk. ingentingjør tenkte jeg.. (ingeniør). kanskje det kan brukes til noe? om ikke annet penger til fremtidige prosjekter?

#55099  av MRQuoc

@lpher skrev:
mr2die4 skrev:Men er dety noen som vet den egentlige grunner til at det ikke finnes MK1 i Sverige da? Har hvertfall aldri sett noen..
Tror ikke dere er klar over hvor nære vi her i norge var på IKKE å få den heller :D F.E.Dahl ville i utgangspunktet ikke ta risken...men de ble 'presset' til det av forhandlerne rundt omkring i det ganske land :D

@lpher
Det skulle visstnok være omtrent 249 solgte i norge i perioden 86-89 .. og 219 av dem i år 87 , men dere får slå meg om jeg innehar feil fakta , mine er hentet fra netherlandske mr2mk1 klubben .. som jeg leste for noen år siden .. :)

hvis vi trekker fra de som gikk ut av veien i fart , og de som rustet av veien , og ingen ble solgt ut av landet pga av pris .. og noen nye tatt inn i årene etterpå .. kan vi kanskje havne på 200 eksemplarer av dem i norge , .. Qvakk´s ultraraske human kalkulator kan jo kanskje regne feil :) .. men jeg skulle gjerne visst hvor mange registrerte det var i norge .. noen som har det ? ..

ooo sorry for offtopic :)

#55165  av Remi

brønøysund registre eller noe? :D

#55188  av chris

Remi skrev:brønøysund registre eller noe? :D
biltilsynet vil jeg tro :P

#55229  av bose

ring opplysninga da vel :P

#55280  av Anders gullstein

hmmm.... ikke godt å vite gitt. skulle gjerne ha vist hvor mange det er av dem i landet. En ting er ihvertfall sikkert, det er ikke mange. Sjelden vare, noe som gjør den meget spesiell. Heldigvis kom denne bilen til Norge. Det var en stund man skulle tro Norge ikke tillatte biler utenom det vanlige. Vi fikk for eksempel ikke Corolla Levin AE86 :x