TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bli medlem av NSK?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #54470  av Arne rebel

Lurte litt på å melde meg inn, men et lite spørsmål til dere som er medlem: Når det arrangeres banekjøring, hva må en som er medlem betale for å kjøre ....?

#54478  av Remi

for min del ser det ut som at du e medlem allerede :lol:

#54486  av Speeder

Remi skrev:for min del ser det ut som at du e medlem allerede :lol:
HVa mente du med det? :?

Arne rebel. NÃ¥ skal jeg ikke si det for sikkert. men mener det er 350,-

Dette står på sidene til NSK :wink:
 #54506  av jan-erik

Arne rebel skrev:Lurte litt på å melde meg inn, men et lite spørsmål til dere som er medlem: Når det arrangeres banekjøring, hva må en som er medlem betale for å kjøre ....?
Hei Arne, og til andre sportsvogn entusiaster forøvrig!

Det koster 350,- i året å være medlem av Norsk Sportsvogn Klubb. Det kommer 50,- i innmeldingsgebyr første året.

Banekjøring koster vanligvis 300,- for medlemmer og 500,- for ikke medlemmer. Dette gjelder kjøring på Rudskogen, men andre priser kan forekomme på andre baner. Nå har det den siste tiden kun vært Rudskogen som har blitt brukt i regi av NSK grunnet litt sære støygrenser på Vålerbanen bl.a.

I tillegg får du medlemsbladet Carburetti, som er en glimrende blad, og alene koster mer å abonnere på enn medlemskapet i NSK.

Les mer på http://www.sportsvogn.no.

Ble litt reklame i posten her, men kan også nevne at Toyota-ene er godt representert på banekjøringer og treff i regi av NSK. Og de får selvfølgelig vite om TS-OGN :-)

#54514  av Arne rebel

Takk for gode argumenter....en blir altså ikke mobbet om en kommer med en gammel mr2 :)

#54520  av Remi

man blir aldri mobba vertfall ikke i ts-ogn

#54576  av jan-erik

Arne rebel skrev:Takk for gode argumenter....en blir altså ikke mobbet om en kommer med en gammel mr2 :)
Nei, tvert imot. De som kjører MR2 MK1 er vel av de mer aktive i klubben for å si det sånn.

#54582  av Anders gullstein

Formann i MR2 klubben (black limited her på forumet) er meget aktiv i NSK. Hvis en ser på bildene på siden, så er det nesten ikke et treff uten to-tre MR2 mk1.

#54758  av mk1 black limited

Som Jan-Erik skriver, du tjener fort inn medlemsskapet. Forøvrig er jeg tilhenger av flest mulig Toyotaer på bane...:-D

Og den MR2'en du har har jo vært på banetreff med NSK før (med forrige eier), så du er hjertelig velkommen!

#54771  av jan-erik

mk1 black limited skrev:Som Jan-Erik skriver, du tjener fort inn medlemsskapet. Forøvrig er jeg tilhenger av flest mulig Toyotaer på bane...:-D

Og den MR2'en du har har jo vært på banetreff med NSK før (med forrige eier), så du er hjertelig velkommen!
Er det gamle bilen til Torkel? Er vel ikke så mange hvite som har sortlakkert tak.

#54830  av mk1 black limited

Mener det er Torkels gamle, ja. Men det kan vel den nye eieren bekrefte?

#54921  av Arne rebel

Det stemmer det, han var en sympatisk kar som ville kvitte seg med den pga at han og samboeren hadde fått unge...ikke akkurat en familiebil. Jeg på min side ser bare positive sider med å kun ha 2seter. En tur i mr2en får en til å glemme grinete kjerring og sutrete unger...