tja billån og billån .. been there .. oo yes .. men jeg hadde en annen omgivelse , nemlig at jeg ville ha MK1 , og derfor var det litt vanskelig å få lån , uansett hvor mye egenkapital jeg hadde , jeg kunne forsåvidt vente noen måneder , men du vet ... det klør i fingre når du har ventet noen år .. og du for hver måned ikke har klart å spare opp til noe, må du egentlig hoppe på ett lån.
Bil er uansett det dyreste du noen gang kommer til å eie .. ren utgiftstap, og ha det ekstra med bilen du aller helst vil ha er kanskje det eneste du har igjen når du eventuelt selger eller .. kræsjer den..,.
som regel er bil det første virkelige verdigjenstanden mennesket får, om ikke du har rukket å kjøpe deg hus tidligere

men med bil øker risiko´en med død ekstremt, og jeg råder deg uansett å kjøre forsiktig og aktsomt.. uansett hastighet.
Jeg får min del måtte ta opp forbrukslån for de resterende pengene jeg trengte og fikk med dette via min mors evige høye formue en god rente på rundt 4% rente , ikke så ille .. men forsikring koster jo ræva av meg , selv bare ansvar .. 12400,- i året

hadde forsikringen vært lavere , kunne jeg betale ned lånet enda raskere .. men sånn funker det ikke i denne verden. Nå er det slik at jeg har veldige søte foreldre som støtter opp 1.klasses sønnen sin uansett hva som skjer, og jeg er evig takknemlig for det , selv om jeg for all del prøver å gjøre ting for meg selv, for alle vil jo klare seg selv ... ?
lykketil, og pass på rompa

Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc