TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skattepengene vÃ¥re?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #53972  av doffy

Her er saken..
For en ganske god stund siden befant legemet mitt seg i bergen downtown der jeg oppdaget en volvo politibil stasjonsvogn.. Det smålig spesielle med denne volvoen var at den hadde noen rimelig svære, heftige og helt sikkert dyre felger. Da slo det meg.. Der ruller skattepengene! :P
 #53986  av chris

doffy skrev:Her er saken..
For en ganske god stund siden befant legemet mitt seg i bergen downtown der jeg oppdaget en volvo politibil stasjonsvogn.. Det smålig spesielle med denne volvoen var at den hadde noen rimelig svære, heftige og helt sikkert dyre felger. Da slo det meg.. Der ruller skattepengene! :P
de kræsjer jo bare politibilene sine likevel, så de kunne klart seg med gamle 240'er spør du meg :roll:

#54089  av Oas

ja :roll:

her i tønsbeerg har de fått seg noen nye vovoler også litt suv aktige hva sakl de med suv som politi bil liksom og cicil folka kjører nissan primere MED rygge kamera :roll:

#54123  av funkes

Klag heller på alle de milliardene som blir rotet bort i byråkratiet hvert år ;)

#54126  av cameleon

funkes skrev:Klag heller på alle de milliardene som blir rotet bort i byråkratiet hvert år ;)
word :!:

#54141  av bose

Oas skrev:ja :roll:

her i tønsbeerg har de fått seg noen nye vovoler også litt suv aktige hva sakl de med suv som politi bil liksom og cicil folka kjører nissan primere MED rygge kamera :roll:
har en liten mistanke om at det er lurt inn en liten fartsmåler inn i det kameraet. :P
dask skulle dem hatt