1. Bagasje plass til to gutter i en mk 2. Men jeg fikk plass til bagasjen for meg og dama på 10 dagers tur i Europa. Pakket da i bagger, det nytter ikke med kofferter. Klarte også og få med meg et tromme sett i en mk. 1 men da var det ikke plass til noen passajer. Jeg er generelt fornøyd.
2. Kommer litt ann på kjøring ( bruker bensin til å kjøle motoren når lade trykket er inne ) men det er ligger vel rundt literen. Tanken er kansje litt liten 50 liter.
3. Den kjøre lengden så er vel dempere og clutch moden for utskifting. Sjekk turboen ( soting fra eksos og olje forbruk ). Register reima skal byttes hver 100 k eller 5 år. Turboen sliter ut rotor og fordeler hver 20 k. Pluggene skal vare 100 k men  hvis disse ryker så tar de pluggledningene og jeg byttet plugger uten plugg ledninger og da røk pluggene igjen. Turboèn inviterer til å kjøres hardt så sjekk den nøye.
4. På en så gammel bil begynner slanger å bli morkne, og turboen har mange av dem så dette er vel feil som kommer. Jeg har byttet et par selv. CD spiller, el antenne, ellers se over og sjekk ut mer2.com der kan du finne en masse info.
Pass på at bilen har rett dimensjoner på dekkene, de skal ha forskjellig foran og bak ( pga. midtmotor) elles koster det litt å skifte ut.